>Adini sen koy

>

1-2 hafta onceydi, hazir O. Istanbul’a gelmisken, sinemaya gidelim dedik. Adini sen koy, daha yeni vizyona girmisti o zaman. Cok hevesle basladim izlemeye.

Bir kere film buram buram Tuna Kiremitci kokuyor; Eskisehir, Porsuk, karisik duygular vs. Iste bu karisik duygulardan dolayi Tuna Kiremitci film cekmemeli. Bir oyuncu ne kadar iyi olursa olsun, kitapta anlatilan duyguyu tam olarak veremez bana gore. Evet, tamam bisiler hissediyor o anda biseyler dusunuyor ama ne? Kitaplarin yerini hicbi film tutmuyor ne bileyim, tabi bu sadece benim fikrim.

Bir de film biraz eksik kalmis gibi. Hikaye, ciftin evlenmesine birkac gun kala basliyor, evlendikten sonra bitiyor zaten. O yuzden film bitip de isiklar yandiktan sonra “eee?” diyesi geliyor insanin. Biraz daha uzun sureli bir hikaye, biraz daha sarabilirdi izleyicileri.

Ama Ilgaz rolündeki (Cemal Toktaş) ve abisi Harun(Ahmet Mümtaz Taylan)’a bayildim, cok iyiydiler. Melis Birkan’i ise bir turlu sevemedim, sevemiyorum. Dogal bir oyuncu olabilir ama yetersiz bir oyuncu bence. Oynadigi sahnelerde egreti duruyor hep, itici geliyor bana.



Sonuc olarak kotu bir film degildi. Ama cok iyi bir film de degildi. Tuna Kiremitci yonetmenlikten vazgecmeli, yazarliga devam etmeli!

This entry was posted in film. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

