>Cengiz Han

>

Kizilderililerle ilgili bi suru kitabim varken Mogollar hakkinda hicbisi bilmiyorum diye, Cengiz Han’la ilgili bir kitap almistim. Lisede onunla ilgili bi film izlemistik ama pek detayli degildi acikcasi. Ama simdi iyi ki de detayli degilmis diye dusunuyorum, o vahseti izlesem heralde cokerdim ben.
Binlerce insanin ayni anda fakat cok yaratici(!) sekillerde oldurulmesi, bol bol ovulerek anlatiliyor bu kitapta..
“Nasil Gok’te bir tek Tanri varsa, yeryuzunde de bir tek Han olmalidir!”
Evet tum bu vahsetin sebebi bu dusunce. Uzgunum, yazar tarafindan “askeri deha” olarak yorumlanan sey benim icin tam anlamiyla bir katliam. Bir kitabi yarim birakmaktan nefret ederim ama bu gidisle “Cengiz Han” yarim kalacak cunku gercekten dayanamiyorum, o kadar sinirleniyorum ki okurken. Bir insanin cani ne kadar degersiz olabilir gordum bunu. Iyy tuylerim urperdi yine.
This entry was posted in kitap. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

