>Yeni yil yeni yil

>

Her yila oldugu gibi 2010’a da sacmasapan bi giris yaptim. Herhalde bundandir ki, sene boyunca en alakasiz durumlar gelip beni buluyor. Geri sayim basladiginda annemin boncuklariyla ugrasiyodum, ben toparlanip yerimden kalkana kadar 2010 oldu bile. (Bu kadar yavasim diye igrenc bi espri yapasim var..)

Simdiye kadar hic gonlumce eglendigim bir yilbasi olmadi. Hep boyle evde, tek basima bos bos otururken 1 ocak oluyor. Yilbasi hediyesi luksunden bahsetmiyorum bile.. Yani yilbasi milbasi pek umrumda degil aslinda ama ertesi sabah uyandigimda, cogu kisinin “ulan dun ne guzel eglendik” falan diye gozunu actigini bilmek cok sinirimi bozuyor. Kiskaniyorum iste, elimde degil!

Boylelikle 2010’un ilk post unu da girmis oldum. Sirf girmek icin girdim biliyorum. Ama yazmak icimden geldi ne bileyim. Baska anlatacak biseyim yok.. Travego(travego okuyorsan ses ver:P ) gibi yilbasi gecesi evime hirsiz girmis olsa, yeni yila karakolda girsem en azindan anlatacak bi hikayem olurdu:P 1 sene sonra daha farkli bir post girmis olmak dilegiyle..:D
This entry was posted in gunce. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

