>Layer Cake

>Final haftasinda olmak ne kadar igrenc bir sey degil mi..

Tamam daha baslamadilar ama iki hafta kala bile o boguculuk ustumde.

Fotokopiye birakilan notlardan, herkesin paniginden direk anlasiliyor.

Benim gibi bi tembel teneke nasil uykusuz kalip da ders calisir hicbi fikrim yok. Bazen boyle okulu birakip kacip gidesim geliyor. Hayatta hic ilgi duymadigim konulardan bahsedilince aglamak istiyorum.

Coook kucukken arkeolog olmak isterdim ben. Ilk kazima 9 yasindayken gittim hehe:) Ama gun geldi, is bulamazsin dediler, ustune para versen anca calisirsin dediler. Vazgectim sonra.. Ama hic bitmedi tarih merakim. Deli gibi tarih kitaplari okudum, bilmedigim uygarliklari arastirdim hep. Zirvalarla dolu MEB tarihinden bahsetmiyorum tabii ki. Okudum ogrendim, hala arastiriyorum.
Iste aklima geldikce sinir oluyorum. Simdi sanat tarihiyle ugrasmak varken, daha mutlu olabilecekken.. Muhendis olacagim. Ne yapmak istedigimden emin degilim hala. Matematigi, fizigi, kimyayi seviyorum ama bi fabrikada oturup cizim yapabilecek yapida miyim ben? Kararsizim.

Butun sinav donemi bunlar kafama takilacak biliyorum. Sonra nasi vericem bu dersleri diye dusun dur:(

This entry was posted in gunce, okul, sinavlar. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

