>Bos gunler harikasi

>Insanin persembe persembe okulunun olmamasi ne guzel degil mi:)) Boyle daha iyi ders calisiyorum valla. Kendi kendime program yapmak daha guzel oluyor, okula git-gel zaten 3 saatimin kaybolmasi demek:(

Bugun kafama esti ve saclarimi kestirdim. Aslinda tam olarak esmedi aklimda vardi ama pat diye gittim geldim tuhaf oldu:D Kuafore gitmek bana genelde iskence gibi gelir, o kadinlarin zevzekliklerini sevmiyorum.

Bir de tam calismaya konsantre olmusken berocum aradi national’i ac diye. Havai fiseklerden bahsediyorlardi. Beyaz kale’yi okudugumda bir havai fisek yapmanin bu kadar kolay olduguna inanmamistim ama gordum ki cidden kolaymis. Yaaaaaaani istersek lab.da yapip okulu patlatabiliriz:P Kizlar bu yazi size, bakalim once kim gorup cevap verecek hehe:))

This entry was posted in gunce, kisisel bakim, tatil. Bookmark the permalink.

2 Responses to >Bos gunler harikasi

  1. cul (R) says:

    >oncelikle yorumlari onaylayip koyma isini hiddet, siddet ve kirginlikla kiniyorum… nihayetinde terbiyesiz yorumlar yapan biri degilim…ilk ben cevap veriyorum­čśŤ yapaliiiimmm! ayrica sac olayina sok oldum.. facede topladim diip burda kestirdim demissin ya bole ayri bi sasirdim… ama beendim!

  2. >tamam tatlim kald─▒r─▒cam senin i├žin:D hazal u├žlar─▒n─▒ da kestirdi─čimi sand─▒─č─▒ i├žin ├Âyle dedim, ├ž├╝nk├╝ uzunlu─ču hala ayn─▒, sadece kahk├╝l yapt─▒rd─▒m. sen be─čendiysen tamamd─▒r:D

Leave a Reply

