>James 3

>Reenkarnasyona inanır mısınız? Ben tamamen nötrdüm bu konuda. Ne karşı çıkardım ne de savunurdum.

Soul Survivor’u okuyana kadar.. Gerçi hala güçlü bir savunucusu değilim bunun ama olmayacak bir şey değilmiş gördük. James Leinenger’ın bir zamanlar bir 2. Dünya pilotu olduğu hakkında sağlam ipuçları var. Hatta bunlar ipucu değil, baya baya kanıt. Ne desem bilemedim kitabı okurken. İki yaşındaki bir çocuğun uçaklar ve 2. Dünya Savaşı hakkında bu kadar derin bir bilgiye sahip olması normalde mümkün değil. Burada anlatamacağım kadar çok şey var kitabın içinde, alın okuyun derim. Ancak bu şekilde anlayabilirsiniz ne demek istediğimi.

Ama ama.. Yazık bu çocuğa ya.. Çift kişilikli gibi, bir geçmiş yaşamını hatırlıyor bir kendi yaşamını. Hep kabuslar görüyor falan. Resmen okurken reenkarnasyondan çok bunu düşündüm:) Üzüldüm üzüldüm..

This entry was posted in ilginc, kitap. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

