>Rutin hayat bu; en büyük girdap

>Offf bana bi üşengeçlik geldi ki sorma.


Bilgisayarın başına oturuyorum ve bir şeyler yazmaya üşeniyorum vallahi. Okulun varlığı bana pek bişi ifade etmese bile, kapanınca psikolojikman rahatlarım diye düşünüyordum fakaatt… Kar yağdığı için finaller  iptal oldu, ne zaman olacağı belirsiz. Heyt, bi türlü tatile giremiyoruz lan!


E tamam güzel, kar yağdı kar topu oynadık falan. Şimdi böyle bi soğuk, bi vıcık vıcık sokaklar… Eve girince yorgunluktan ölüyorum yağğ, havalar ısınmalı artık:(

This entry was posted in gunce. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s