>7000 MB’nin üzerinde depolama alanı

>Gmail’de çöp kutusuna girdiğimde şu yazıyla karşılaşmaktan nefret ediyorum:


Çöp kutusunda sildiğiniz hiçbir ileti yok. 7000 MB’nin üzerinde depolama alanı varsa kimin iletilere silmeye ihtiyacı olur ki?!


Çöp kutumda sildiğim hiçbir ileti yok çünkü sildikten sonra çöp kutumu da boşaltıyorum sürekli. Ben takıntılı bi insanım gmail. Bu kadar şımarık olma gmail. Beni sinirlendiriyorsun gmail…

This entry was posted in sinir ve ötesi. Bookmark the permalink.

4 Responses to >7000 MB’nin üzerinde depolama alanı

  1. Paris says:

    >Gmail beni de hasta ediyo.En kötüsü gmailde gelen bütün mailleri sildikten sonra ( ki ben bu hatayı bir kere yaptım) okunacak hiç yeni iletiniz yoktur ama bilmemne sitesine girip bir şeyler okuyabilirsiniz tarzı bir yazıyla karşılaşmak. Gggg iğrenç!

  2. >Evet ne kadar kendini beğenmiş değil mi?Sanırım tek güzelliği kapasitesinin büyük olması. Ama bu bile benim çöp kutumu boşaltmamı engellemiyo tabii🙂

  3. Crashmania says:

    >Bazen sırf bu tarz iletiler yüzünden 5-6 senedir kullandıgım gmail imi yoketmek istiyorum, fekat yapamıyorum tabiki.. bu iletiden öncede benzeri şekilde bi kelam ediyolardı.Kendine çeki düzen ver gmail !

  4. >gmail bu kadar dertli olduğumuzu bilse çeki düzen verirdi heralde:) sanal eylem mi yapsak naapsak bilemedim.

Leave a Reply

