>Bir moda devi doğuyor :p

>Ben çok maymun iştahlıyım biliyo musun?

Dün Taksim’deki fırtınadan sonra aldım dersimi. Bu havalarda kıçı kırıp evde oturmak lazımmış efenim. Ben de kendimi eve kapattım, Coco Avant Channel’i izledimmm, annemin takı çıraklığını yaptımmm, kitaplarıma daldımm ohoo daha neler neler:P

Bazen böyle sessiz sakin bikaç gün geçirip kendini dinlemek gerekli. İşte ben de kendimi dinleyince fark ettim ki ben dikiş dikmek istiyormuşum:D  Moda haftalarını izleyip iç geçiren biri değilim lakin kendime has şeyleri takmayı-giymeyi çok severim ben. Durup durup bişeyler çizerim falan. Hazır 10 günlük bi boşluğum varken başlamaya karar verdim.

Chanel de kimmiş hıh! Bekle beni moda dünyası, ben geliyorum! :p

This entry was posted in gunce. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

