>Caretta caretta

>

Geçen sene ufak bir Akdeniz turu yapmıştık ki annemin beni bavul gibi yanında taşıdığı gezilerden biriydi. Sanırım Anamur’dayken ben yorgunluktan yatak döşek yatacak hale gelmiştim ve gündüz gündüz 6 saate yakın uyumuştum:) Sonra uyandım, baktım annem şen şakrak bişiler anlatıyo, caretta caretta’lara gittiiik ordaki öğrencilere yardım ettiik hede hödö. Anne naptın sen?! Turun benim için en önemli kısmını bensiz yapmışsın! Neyse dedim bi dahaki gelişte birlikte oluruz.
Bugün tv’de gördüğüm haber şok ediciydi. Demre’deki caretta caretta sahiline o iğrenç zevksiz salak turist otellerinden birini yapacaklarmış! Güzelim tarihi yerleri yok edip apartmanları diktikleri gibi… Ya o kadar sinirleniyorum ki kelimeler kifayetsiz kalır. Nasıl bir ülkede yaşadığımızı çözemiyorum hala. Nasıl bu kadar bilinçsiz olunabilir?
This entry was posted in ilginc, sinir ve ötesi. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

