>İki Hintli, Bir Mısırlı, Bir Tanzania’lı, Bir Yemenli.. Yanlarında da Francesca

>Emitt İstanbul Turizm Fuarı bugün başladı. Aslında tam olarak cumartesi açılacak, bu iki gün sadece profesyonellere açık. Ben nasıl mı girdim? E o da bana kalsın, hihi :))

Böyle şenlikli ortamlara bayılıyorum. Kapıdan girdim ve resmen koşa koşa Mısır standına gittim.  Standdaki amcayla kanka olduk vallahi:p  Dün müzeyi gezerken de Mısır lahitlerinden ayrılamamıştım.. Bu halim ne olacaksa böyle?

Mısırlı kankam!
Şimdi bu fotoğrafa bakınca tamamen Türk işi gibi geliyo di mi? Tepsideki motifler kına falan? İşte ben de öyle sanmıştım… Kadının tepesindeki kocaman INCREDIBLE INDIA yazısı bile beni gerçek olduğuna ikna edemedi.
Bir de Tanzania’lı birisiyle tanıştım. Yani birisi dediğim, ordaki safarilerin yöneticisi oymuş anladığım kadarıyla. Adam tutturdu, Tanzania’ya gel, 1000 Dolarcık uçak 50 Dolarcık vize parası var… O göreceğin hayvanlara, doğal manzaralara değmez mi hee değmez mi?? Naptın sen amca ya… Duyan da Taksim’e çağırıyorsun sanacak.
Bu da Yemenli bi abimiz. Derilerle çok güzel şeyler yapıyodu, tamamen el işi. Şu görmüş olduğunuz minik kutuya 30 Euro istemeseydi alacaktım valla.

Yurtdışı kısmı o kadar çeşitliydi ki Türk standlarıyla ilgilenemedim pek. Ama söyleyeyim, ne varsa Türklerde var. Künefeler, içliköfteler, elmalar, dolmalar.. Deli gibi ikram vardı. Yabancılardansa sadece Japon eriştesi gördüm, onu da tipinden dolayı yiyemedim!

İyi düşünün taşının, bence siz de rotayı Tüyap’a çevirin :))

This entry was posted in fuar, gezi. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

