>Ağlama duvarı francesca

>Şimdi ben hüzünlü şeylere yanlışlıkla dadanmış bulunuyorum. Yani şöyle ki dün “Uçurtma Avcısı” nı okumaya başlamıştım. O kadar akıcıydı ki bırakamadım o gün bitti. Beroyla pide falan yiyoruz hüzünleniyorum falan, o derece:D  Bir günde o kadar üzüntüye dahil olmak bünyeyi yıprattı tabi:D

Ben de ertesi gün (yani bu salak 14 şubat gününde) “Cesaretin var mı aşka” yı seyretmeye karar verdim. (Gonca’cım sana selam ederim)  O da ayrı bir hikaye zaten.. Anneme filmi sadece anlattım ve birden hıçkırmaya başladı düşün:D

2 gündür var ya saçmasapan şeylere ağlayıp duruyorum bu yüzden. Böyle filmler çekilmesin, böyle kitaplar yazılmasın. Francesca’nın psikolojisini rezil etmeyin lan!

Advertisements
This entry was posted in film, kitap. Bookmark the permalink.

8 Responses to >Ağlama duvarı francesca

  1. >şurda 0 güzel insan yazmasın diye bir yorumda bulunmak istiyorum,blogun gerçekten çok güzemiş sevgi ile takip edilecektir.

  2. >çok teşekkür ederim, duygusal günümde olduğumu söylemiştim;yorumun bile gözlerimi yaşarttı :))

  3. Gonca says:

    >selamımı aldımm :)) kıyamam ben sanaa dün izleseydim bende bu film yüznden 53895. kez ağlayabilirdim sanırım.seviyorumm hep sevicemm 🙂

  4. >evet çok feci bişey, rüyalarıma girdi psikopata bağladım goncii :))

  5. cul (R) says:

    >aah ah.. adim bile gecmemis. kirildim yine :Pguzel film. defalarca izlemeye ve her seferinde de aglamaya deger bence. bunu izleyince neler geliyo aklima bi bilsen 🙂

  6. >tahmin edebiliyorum :po zamaan burada duyuruyorum:sen olmasaydın ben bu filmden haberdar bile olamazdım! :))

  7. Ömero says:

    >Üzülmek bir fırsattır, güzel anları hatırlamak için…

  8. >Kötü anların daha çok etkisinde olursun ama…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s