>Ağlama duvarı francesca

>Şimdi ben hüzünlü şeylere yanlışlıkla dadanmış bulunuyorum. Yani şöyle ki dün “Uçurtma Avcısı” nı okumaya başlamıştım. O kadar akıcıydı ki bırakamadım o gün bitti. Beroyla pide falan yiyoruz hüzünleniyorum falan, o derece:D  Bir günde o kadar üzüntüye dahil olmak bünyeyi yıprattı tabi:D

Ben de ertesi gün (yani bu salak 14 şubat gününde) “Cesaretin var mı aşka” yı seyretmeye karar verdim. (Gonca’cım sana selam ederim)  O da ayrı bir hikaye zaten.. Anneme filmi sadece anlattım ve birden hıçkırmaya başladı düşün:D

2 gündür var ya saçmasapan şeylere ağlayıp duruyorum bu yüzden. Böyle filmler çekilmesin, böyle kitaplar yazılmasın. Francesca’nın psikolojisini rezil etmeyin lan!

This entry was posted in film, kitap. Bookmark the permalink.

8 Responses to >Ağlama duvarı francesca

  1. >şurda 0 güzel insan yazmasın diye bir yorumda bulunmak istiyorum,blogun gerçekten çok güzemiş sevgi ile takip edilecektir.

  2. >çok teşekkür ederim, duygusal günümde olduğumu söylemiştim;yorumun bile gözlerimi yaşarttı :))

  3. Gonca says:

    >selamımı aldımm :)) kıyamam ben sanaa dün izleseydim bende bu film yüznden 53895. kez ağlayabilirdim sanırım.seviyorumm hep sevicemm 🙂

  4. >evet çok feci bişey, rüyalarıma girdi psikopata bağladım goncii :))

  5. cul (R) says:

    >aah ah.. adim bile gecmemis. kirildim yine :Pguzel film. defalarca izlemeye ve her seferinde de aglamaya deger bence. bunu izleyince neler geliyo aklima bi bilsen 🙂

  6. >tahmin edebiliyorum :po zamaan burada duyuruyorum:sen olmasaydın ben bu filmden haberdar bile olamazdım! :))

  7. Ömero says:

    >Üzülmek bir fırsattır, güzel anları hatırlamak için…

  8. >Kötü anların daha çok etkisinde olursun ama…

Leave a Reply

