>Zaman kırıntıları

>Ben bugün silinen ojelerimi temizledim. 
Tırnaklarımı düzelttim. 
Yeni açılan bir alışveriş merkezinde dolaştım. 
Bir süredir görmediğim kuzenime geldim sonra.

 
Tüm bunlar sana ne ifade ediyor? Sırayla gidersek:
Daha üç gün önce ojelerimi yenilemiştim.
Daha bir hafta önce tırnaklarımı düzeltmiştim.
Daha dört ay önce “aa bu alışveriş merkezi nasıl bir yer olacak acaba?” diyordum.
Daha iki hafta önce kuzenimleydim.



Zaman deli gibi akıp gidiyor yani. Yaptığımız her şey bunun bir göstergesi. Ucundan kıyısından yakalayanlara aşkolsun. Zira ben hala beceremedim..
This entry was posted in ilginc. Bookmark the permalink.

4 Responses to >Zaman kırıntıları

  1. baria says:

    >eğer zamana takılmamış olsaydın daha önce hiç oje sürememiş, tırnaklarını düzeltmemiş, yeni açılan avmden habersiz ve kuzeninle kopuk olacaktın :)belkide becermişsindir

  2. >bilmem, daha önce böyle dank etmemişti herhalde:)oje sürerken bu kadar felsefi düşünebildiğimin farkında değildim :p

  3. cul (R) says:

    >tam da bugun bu resmi (resim demek az kacar, saheseri) wallpaper yapmistim.bayiliyorum!!persistence of memory..ayrica, zaman.. konusmak istemedigim tek konu😉

  4. >aynen gülişim bende de öyle :)şu okulda öğrendiklerimizle bir zaman makinesi yapabilseydik keşke:)

Leave a Reply

