>Caveman & Mor ve Ötesi

>Pazartesi okula gitmeye başlicam. Bir dönem daha başlamadan, beroyla biraz keyif çatalım dedik!

Beşiktaşta buluştuk, Hakan Pastanesi’nde ve hayatımdaki en güzel tiramisuyu tattım sayelerinde! Fazla tatlı yiyemediğim halde tek bir kahve tanesi bile bırakmadım tabakta :))

Oradan BKM’ye geçtik, Caveman’i izlemeye. Tek kişilik bi oyundu ve Alper Kul’un öyle bir enerjisi vardı ki ben oturduğum yerde yoruldum… Özellikle 2. perdede “gülmekten yıkılmak” deyimini canlı canlı yaşadım:D

Oradan da Taksim’e geçtik, Ghetto’da Mor ve Ötesi vardı. Açıkçası nasıl olsa tam saatinde çıkmazlar diye oyalana oyalana gittik ve süper sonuç: gittiğimizde konser başlayalı 40 dk olmuştu:D
İçerisi inanılmaz kalabalıktı, kocaman montlarımız ve ağır çantamla ölücem sandım, allahım bi tek BİM poşetleri falan eksik elimizde. Neyse ilerleye ilerleye kendimizce güvenli (lezbiyen çiftin öpücüklerinden korunabileceğimiz) bir ortam bulabildik.
Grupların, konserlerde şarkıların içine sıçmasından nefret ederim. Ama Harun hiç şaşırtmadan söyledi valla, yeni albümden de bikaç şarkı söyledi ama hiçbirini hatırlamıyorum:D
Bir de dedi ki “Daha önce burada yine bir akustik konser yapmıştık ama hiç böylesine eşlik eden bir kitle görmemiştim, bu şarkıyı da siz söyleyin o zaman.”  Yaaa bebeğim dedim, ben geldim tabi olacak o kadar fark :p
Sonuçta o da bitti. İzdihama kapılmadan kendimizi dışarı atmayı başardık. Bi yerde “közde pişirilmiş Türk kahvesi” içtik ama ben bişi anlamadım, yani evdeki “doğalgazda pişirilmiş Türk kahvesi”nden hiçbir farkı yoktu:D
Orası da kapanınca İstiklal’de boş boş durmaya karar verdik, gururum daha fazlasını kaldıramazdı :p Amcanın biri klarnet çalıyodu, öyle bi kalabalık oldu ki gecenin 2sinde hayran kitlesi oluşturdu adam.. Bi baktım daha oynak şeyler çalmaya başladı, kafamı kaldırdıysam bir adet gelin, bir adet damat! Baya bildiğin gelinlikle falan İstiklal’in ortasında göbek atmaya başladılar. Kendimi “Kardeşler Düğün Salonu”nda gibi hissettim:D İşiniz gücünüz yok mu olm, evinize gidin gerdeğe falan girin ne biliyim, o kıyafetlerle dışarda takılınır mı lan!
Velhasıl-ı kelam, eve gelebildiğimde salak saçma bi sırıtış vardı yüzümde. Sabah kalktım günün hatıralarını topladım böyle, kısa günün karları :p
This entry was posted in konser, müzik, tiyatro. Bookmark the permalink.

5 Responses to >Caveman & Mor ve Ötesi

  1. Rabbit says:

    >ahahah kardeşler düğün salonu yorumuna koptum ama kim olsa öyle hisseder heralde o an:D

  2. >evet öyle valla, dua et detay vermedim yoksa kendini o altın renkli ve fiyonklu gelinliği hayal ederken bulabilirdin :p

  3. Gonca says:

    >seloo mükemmel bi gün olmuş sankii🙂 yalnız dün ben de hakan pastanesindeydim biara.karşılaşsaymışız keşkee.gerçi çarşılılardan seni görebilmek mümkün olurmuydu bilmem ama😀

  4. >karşılaşmamamızın sebebi çarşılılar değil yavrum, ben ctesi ordaydım sen pazar :))valla çok güzeldi, ne yalan söyleyeyim:p

  5. Gonca says:

    >hadi yaa😀 off hayallerim yıkıldı şuan! rencide oldum😛

Leave a Reply

