>Engellilerin Sesi Dergisi

>Sevgili kuruluş yöneticileri;

O dergileri 3 TL’ye satarak engellilere destek olmaya çalıştığınızı biliyorum. “Yapmaya çalıştığınız şey” çok hoş cidden. Ama sadece teoride.

Birbirinden şımarık ve yılışkan tipler “Ayyy beni mi kırıyosunn?? Alsana bakk engelliler içinn..” dediğinde gerçekten o dergiyi suratlarında parçalayasım geliyor. Bir iş yapıyorsunuz bari doğru düzgün insanlar seçin. Bağış adı altında 10 TL bile aldıkları oluyor, o para gerçekten engellilere mi gidiyor yoksa o aptalların cebine mi belli değil.

İmza: Yapışkan satıcılarınızdan kurtulmak adına bir ayda altı dergi almak zorunda kalan Francesca.

This entry was posted in ilginc, sinir ve ötesi. Bookmark the permalink.

2 Responses to >Engellilerin Sesi Dergisi

  1. incidestan says:

    >sana dergiyi satmak için yapıştıklarında izin belgenizi görmek istiyorum de ve mutlaka makbuz iste millet o kadar aşmış ki kendini bağış adı altında hiç biryere ulaşmayacak dergiler satıyorlar kaçak olarak

  2. >hımm olabilir güzel fikirmiş. duygu sömürüsü yapıyorlar bir de, "engellilere yardım etmeyecek misin yaniii?" şeklinde bak yine sinirlendim. bundan sonra imzalı damgalı onay isteyeceğim :p

Leave a Reply

