>Teknolojinin çaresiz kaldığı an

>

Bugün eve geldiğimde kurtlar gibi açtım. Bari anneme yardım edeyim de yemek hemen olsun diye salataya atladım. (Yardım da salata yani…) Birden annemden
DUUUR NAPIYOSUN! diye bi ses çıktı… Salata malzemeleri çeşme suyuyla yıkanmış (7 kere) ve üstlerinde çeşme suyunun pisliklerini taşıyorlarmış. Önce üstlerindeki suyu kurutmamız lazımmış…(?!) “Napıcaz anne, fön mü çekeyim soğanlara?” dedim…
Veee o da bana bu süpersonik aleti gösterdi:
Mantık çok basit, üstteki koldan tutup habire çeviriyorsun… İçerdeki zavallı salatalıklar da sularını süzgecin altına bırakmış oluyor. Tabi makineden çıkan salatalıklar yırtık pırtık oluyor o ayrı… Olsun canım, ne önemi var her şey sağlık için! :p
Kimin aklına geldiyse böyle bişi yapmak tebrik etmek lazım.Yani insanın böyle bişi düşünmesi için gerçekten alakasız konulara takılan bi beyni olmalı… Çok saçma değil mi sizce de ya? İçim acıdı vallahi o kıvırcıkların haline. Yüzüne karşı söyleyemedim anne ama harbiden nerde tuhaf şeyler var; gidip onları alıyorsun ya!
This entry was posted in mutfak, sinir ve ötesi. Bookmark the permalink.

6 Responses to >Teknolojinin çaresiz kaldığı an

  1. baria says:

    >fön makinasından daha mantıklı :Dilginç

  2. >tamam da suyunu silkeleyince kimyasalın uçup gitmediğini anlatamıyorum bi türlü anneme, sorun orda:D

  3. >ayy harikasın ya okurken baya güldüm :)) fön çekme olayıma bayıldım🙂 ben böyle bir makinadan habersizdim bilgi için de ayrıca tşkler..

  4. >ne demek efendim :p vallahi ben de habersizdim ama annem sağolsun enteresan şeyler öğreniyorum :))

  5. cul (R) says:

    >"kurtlar gibi actim".dogru kullanim, asumandan sevgiler…

  6. >e o kadar AA aldık di mi:p"ne yaptın asuman?" demek istiyorum kendisine.

Leave a Reply

