>Yine yeni yeniden ben

>Ah blogcuğum ne çok ihmal ettim seni yahu. Kaç gündür yazmak için açıyorum bilgisayarı ama o kadar yorgunum ki aynen kapatıyorum… 1-2 haftadır günde 5 saat falan uyuyorumdur herhalde. Eee, ne yaptın o zaman derseniz kafanızı dolduracak çok da bir şey yapmadım aslında. Neyse dur anlatıcam…

Haftaiçi tüm zamanım okulda geçti denebilir. Bu dönem ciddi ciddi bütün derslere giriyorum lan. Hatta bugün sevmediğim bir ders vardı, C binasının o dar merdivenlerinden koşa koşa arkayı kaptık. Tam sevinçle yerimize kurulduk ki bir kadın geldi, “Burası istatistik sınıfı değil mi? Emin misiniz?” falan dedi. Ahh salak kafam, o zaman uyanmalıydım. Biz orda milletin dedikodularını yaparken sınıf değişmiş meğer. Bir başka kadın gelip “Ders programına baksanız görürdünüz, sınıfınız değişti, D binasına gidin.” dedi. Bu arada D binası dediği de kampüsün diğer ucunda tanrının unuttuğu bir yer yani. Ben hala azimle gidiyorum… Tam oraya geldik bir başkası “Pardon yanlışlık olmuş, dersiniz B binasında.” demesin mi? O halimi görsen acırdın valla. Mühendislik fakültesinin bütün binalarını dolaştım resmen, en nefret ettiğim ders için yaa inanamıyorum blog.
Ekşi sözlükten “anadolu lisesi almancası” başlığını açın, okuyun. Almanca’mın ne vasat durumda olduğunu anlayacaksınız… Ben de haftasonlarımın boşluğundan istifade edip Almanca kursuna başladım:)) Çok mutlu oldum yahu, ben bu kadar boş vakit geçirmeye alışkın değilim. Ayrıca ilk haftaki konuları bildiğim için (e olsun o kadar da yani…) egomu da bi güzel tamir etmiş oldum, şımarıklığın daniskası!
(from noni)
Pazar yine kıvırcıkla bbyngen bizdeydiler, bbyngen bütün gün firavun portrelerimle dalga geçti… Saçmasapan fotoğraflar çekip eğlendi falan. Tutankamon’umun kutsallığını mahvetti pislik. Saksı mı lan o resim orda? Bbyngen, bu yumruk benden sana gelsin yavrum!
Buraya yazdığım hiçbişey uykusuz kalmayı gerektirecek değil biliyorum. Ama nasıl desem, yatıyorum uyuyamıyorum, uyusam da bölünüyor sürekli vs. Tabi bünye alt üst oldu böyle. Göz altı torbaları mı dersin, soluk cilt mi dersin… Bugün saat 9 gibi yatıp 15 saat uyumayı planlıyorum:)) Hem sabah kalkıp defter geçirmem lazım. Eee malum;
Ich bin Studentin!
This entry was posted in gunce, mısır, okul, sinir ve ötesi. Bookmark the permalink.

4 Responses to >Yine yeni yeniden ben

  1. Gonca says:

    >almancanı yerim ben seniinn🙂 gute besserung bebeimm..

  2. cul (R) says:

    >bisey rica edebilir miyim?sinir bozucu diye bi tepki de ekler misin😛 lazim oluyo.

  3. >sinir bozucu olan almancam mı, almanca öğrenmeye başlamam mı, tutankamon olayı mı yoksa uykusuzluk mu?😀

Leave a Reply

