>Hocam; kulağıma parfüm kaçtı, vacip midir?

>Siz siz olun dışarı çıkarken acele etmeyin. Etseniz bile parfümünüzü çook ama çok dikkatli sıkın. (sıcak bölgelere sıkmanız, kalıcılık açısından daha iyi olur diye bir cümle kuracağımı sanıyorsanız yanılıyorsunuz öhmm)

Çabucak çıkabileyim ama saçlarım da güzel koksun diye parfümü saçlarıma doğru fıslattım. Mükemmel sonuç: cayır cayır yanan bir kulak! Ben can havliyle evin içinde koştururken, Nihat Hatipoğlu yine saçmasapan sorulara saçmasapan cevaplar veriyordu. Anneme bu durumun zararlı olup olmadığını sormak istemiştim ki ağzımdan şöyle bir cümle çıktı:


-Kulağıma parfüm kaçtı, vacip mi?

This entry was posted in gunce. Bookmark the permalink.

2 Responses to >Hocam; kulağıma parfüm kaçtı, vacip midir?

  1. incidestan says:

    >:)🙂 :)benim ailesi sigara içtiğini anlamasın diye sakız ya da şeker bulamadığı zamanlarda ağzına bile parfüm sıkan bir arkadaşım var vacip mi bilmem ama caizdir🙂🙂

  2. >o arkadaşın nasıl zehirlenmedi ya inanamıyorum :)) benim bir keresinde ağzıma deodorant kaçmıştı az kalsın kusuyodum:D sonra bir keresinde de şampuan kaçmıştı onda da aynı şekilde. sonra bi keresinde.. :p yok sadece bu kadardı:p

Leave a Reply

