>3 aylık kalkınma programı

>Bu başlık nereden çıktı diyecek olursan… Sene başında kızlarla 6 aylık kalkınma programı yapmıştık. Tuhaf tuhaf maddelerden oluşan bir liste; fitness salonunun ücreti öğrenilecek, kulüp üyeliklerinde karar kılınacak vs. Aslında önemli olan diğer maddelerdi ama burda yazsam beni öldürürler, şş!

Bugünlerde biraz içim sıkıldığı için ben de kendime 3 aylık kalkınma programı yaptım. Artık evde pineklemeye son, dayt!

  • Berra sayesinde etkinliklerinden haberdar olduğum Tarık Zafer Tunaya Kültür Merkezi bol bol ziyaret edilecek,
  • Mümkün olduğunca konserler kaçırılmayacak,
  • Artık okulu ekme olayı son bulacak, bütün derslere girilecek!

Özellikle son madde konusunda kararlıyım; hala hiçbir derse girmemezlik yapmadım vuhuu! Son olarak;

  • “Yorumlarınızı bekliyorum” şeklinde bir post girilmeyecek, gelmeyen yorumlar yüzünden morarabiliyorsun!

 

This entry was posted in gunce. Bookmark the permalink.

6 Responses to >3 aylık kalkınma programı

  1. Rabbit says:

    >istediğin yorum olsun beybi:D

  2. >aah ahh sen de olmasaydın :p

  3. incidestan says:

    >yorum gelse de olur gelmese de boşver dök sen içini🙂

  4. >valla herhalukarda döküyorum da hayalkırıklığı işte :))

  5. cul (R) says:

    >francesca mckennitt dedi ki…aah ahh sen de olmasaydın :pkirildim bu yoruma😀 tamam bi suredir takip etmiyo olabilirim ama artik favorilerime ekledim surekli senin sayfani acip doldurcam her yeri :Dders konusu da evet.. istikrarli bi sekilde devam ediyo!

  6. >tabi ki doldur, ne de olsa bu bloga ilk yorum yapan kişi sensin; kendi blogunmuş gibi.. :p hiç de şikayetçi değilim bu durumdan!

Leave a Reply

