>Kadınlar günü mü? Derhal kaçın!

>Ben kendime soruyorum ya neden hep böyle tuhaflıklar beni buluyor diye… Artık annemin de onayıyla karar verdim ki, ben tersliğin üstüne üstüne gidiyorum, vallahi diyorum bak.

Dün bero dedi ki “Nereye gideceğimizi söylemeyeceğim sana, yarın öğreneceksin…” normal bir kadın mantığı bu cümleden sonra nasıl çalışır? “Evet kesin çok güzel bir yere gideceğiz!”

Eh ben de kısmen normal bir bağğyan olduğumdan bu mantıkla hareket ettim. En sevdiğim elbiselerden birini giydim, havanın buz gibi olmasına aldırmadan gittim kursa. Ben gittim ama orda “Ja, das ist Petra” falan diye saçmalarken bero hala uyuyormuş.. Tak diye bir mesaj geliyor: Hadi bize gelsene…

E şimdi bu saatten sonra eve mi döneyim üstümü değiştirmeye? Denizotobüsüne bindim, Kadıköy’e geçtim direk. Teee o iskeleden meydana kadar her yerde polis var. Ben kararlı kararlı durağa ilerliyorum. Aman bir baktım ki o cıvıl cıvıl peronlar bomboş! Cumartesi günü her daim trafiğin tıkalı olduğu caddede sadece yayalarla polisler var! Allah’ım dedim ben rüya görüyorum herhalde… Otobüsleri sordum Carrefour’un oradalar dediler. Vazgeçtim otobüse binmekten, taksi arıyorum taksi bile yok.. Mecburen oraya kadar yürüdüm. Hadi yürüsem ve hedefime varsam neyse! Ne bir otobüs ne bir taksi. Sadece yığınlar halinde dolmuşlar var ve onlar da tıklım tıklım tabii ki. Tamı tamına 25 dakika taksi bekledim o 2 dirhem 1 çekirdek halimle. Berolara girdim var ya Ö. falan yanında olmasa kafa göz dalacağım o kadar sinirliyim yani.

Orada 20 tane kadın bayram kutlaması yapıyorsa 200 tane polis vardı el insaf… Önlem almak da bu kadar abartılmaz ki! Eminim Anadolu yakasında bir yerlere ulaşmaya çalışan herkes benim gibi küfrediyordur şuanda. Bütün birlikçi, direnişçi hevesimi yok ettiniz be, yazıklar olsun.
This entry was posted in eylem, gunce, sinir ve ötesi. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

