>Veda

>Alışveriş merkezlerinde gördüğüm ağlak insanların Veda’dan çıktığını anlamam için ancak filmi izlemem gerekti.

Ne desem bilmiyorum ki.. Bu kadar nankörün yaşadığı bir ülke için ölüme koşanları gördükçe canım acıdı sadece. Sokakta, okulda, orda-burda rastladıkça omuzlarından tutup sarsmak geliyor içimden:

-Gerçekten insan olduğunu mu zannediyorsun?

Düşünmeden, tartışmadan savunduğun fikirlerin yalnızca tuzak olduğunu anlaman zor mu bu kadar? Yoksa buna da mı yetmiyor zekan?

Zülfü Livaneli neye elini atsa güzelleştiriyor sanki. Tarihi kendilerine uyduranlara duyrulur.

This entry was posted in film. Bookmark the permalink.

2 Responses to >Veda

  1. cul (R) says:

    >gidemedim!uzuluyorum ama elbet izlicem.ayrica sole bi durum da var ki, en guzel zamanda izlemek istiyorum. uzun uzun rahat bi zamanda =)

  2. >sen şimdiden karar ver de anca, malum ben karar verdikten 2 hafta sonra anca izleyebildim :))

Leave a Reply

