>New York; i love you

>Yine mide bulantısından şikayetçi olarak sabahki derse gidemediğimden (yine bir cuma günü olduğunu hatırlatırım) size bişi anlatıcam. Bişi anlatmıcam hayır, bi film anlatıcam.(Bu cümle Turkcell’in ısrarla gençlerin dili olduğunu düşünerek kullandığı reklam cümlelerinden..)

Beroyla geçen hafta New York : i love you’yu izledik. Benim fazla bir sinema kültürüm olmadığından (benim kültürsüz olmam beronun olmadığı anlamına gelmiyor, o herzamanki gibi takipte) çok güzel eleştiriler yapamam sana ama gerçekten harika bir film.
Her parçanın yönetmeni, oyuncuları ve hikayesi farklı.
Yönetmen:Natalie Portman, Fatih Akın, Brett Ratner, Shekhar Kapur, Mira Nair, Yvan Attal, Joshua Marston, Allen Hughes, Randall Balsmeyer, Shunji Iwai, Wen Jiang
Senaryo:Scarlett Johansson, Natalie Portman, Fatih Akın, Anthony Minghella, Jeff Nathanson, Yvan Attal, Joshua Marston, Yao Meng, Suketu Mehta, Olivier Lécot, Hu Hong, Alexandra Cassavetes, Hall Powell, Shunji Iwai, Israel Horovitz, James C. Strouse, Emmanuel Benbihy, Tristan Carné, Stephen Winter
Ama bütün hikayelerin kesiştiği bir nokta var; burası New York ve karşına her an her şey çıkabilir..
This entry was posted in film. Bookmark the permalink.

7 Responses to >New York; i love you

  1. >Kesinlikle tavsiye edilesi bir film..Sevgiler

  2. >Kesinlikle tavsiye edilesi bir film..Sevgiler

  3. >kesinlikle katılıyorum🙂

  4. >hayır bu gerçekten diğerlerinin birbirine yazdığı "sende kendimi buluyorum şekerim" ibarelerinden çok fazlası olmalı. ben de böyle filmlere aşık olup spoiler olayına giremem de. aslında daha pek çok şey var. ve sanırım arkeolojiye meraklısınız ve bende arkeoloji okuyorum (:

  5. >sevdiğin bölümdeysen ne mutlu sana, ben maalesef sevmediği kısımlarda takılıp kalanlardanım. küçükken deli gibi arkeolog olmak isterdim, şimdiyse çok alakasız bir yerdeyim(kimya mühendisliği)şuan çok mutlu oldum çünkü alışkanlıklarımı garipsemeyen bir insanla tanışmam çok nadirdir🙂

  6. denizero says:

    >___süper bi filmdi ….bu tür filmlerden hoşlanıyorsan "4 room" da tavsiye edilesi…. 4 hikaye, 4 ayrı yönetmen ___

  7. >fırsat bulunca izlerim tabii, neden olmasın

Leave a Reply

