>Mavi mavi mavi mavi

>

  • Bugün sabahın köründe bilimum devlet dairesiyle boğuştuğum ve bir Bağcılar’daki bir Cağaloğlu’ndaki SGK’larla uğraştığım için lacivertten nefret ettim.


  • Eminönü’nden Kadıköy’e giderken o denizin yeşilimsi mavisini çok sevdim.


  • Ömrümü çürüten 1200 sayfalık “temel üniversite kimyası” nın kapak rengi yüzünden lacivertten bir kere daha nefret ettim.


  • Almanca kitabının DA kapağı maviydi. Çalışırken aşkla nefret arası bir şeyler hissettim; Türk filmi tadında.


  • Mavi kolyemin nedense beni nazardan koruyacağına inanıyorum. Tuhaf çünkü nazar boncuğu bile değil.


  • Bugün mavi günümdeyim.

Sonradan Gonca sayesinde eklenen not: Lab. föyünün mavisi bana huzur veriyor, evet.

This entry was posted in ilginc. Bookmark the permalink.

6 Responses to >Mavi mavi mavi mavi

  1. Gonca says:

    >laboratuvar föyünün mavisi de sana huzur vermekteydi :))

  2. >aa onu nasıl unutmuşum!ama bugünkü mavilerden bahsediyordum ya, ondan :))

  3. cul (R) says:

    >eminonu-kadikoy seferleri…deniz, ruzgar =)hepimiz cok severiz ya😛

  4. >vapuru severim, severim bizi.her ne kadar dördümüz aynı anda aynı vapurda bulunamasak da🙂

  5. cul (R) says:

    >bi gun olucaz ama. cok istiyorum..sultanahmet plani dolayisiyla…

Leave a Reply

