>Şizofren gmail

>Gmail yaptı yine yapacağını. Tam bir mail göndereceğim sırayla şunlar çıkıyor karşıma:
-İleti konusu olmadan gönderilsin mi?
-İletinizde ekliyorum yazmıştınız, oysa ki dosyayı eklemediniz. İleti yine de gönderilsin mi?

Son uyarı beni dumurlara sürükledi. Birincisi, ben “bekliyorum” yazmıştım, ikincisi de “sana ne yahu?”

Neredeyse yazdıklarımı kontrol edip; “aa çok ayıp, bu yazdıklarınız nezaket kurallarına aykırı” falan diyecek. Şizofren misin gmail sen ya.

This entry was posted in sinir ve ötesi. Bookmark the permalink.

4 Responses to >Şizofren gmail

  1. Rabbit says:

    >gmail bazen eziyor hatta hiç email olmayınca posta kutusunda. tribe sokuyor adamı.😀

  2. >evet ya en büyük düşmanım gmail oldu😀

  3. yokamania says:

    >tamamen aynı seylerı dusunmusuz🙂

  4. >bu konuda herkes hemfikir galiba..

Leave a Reply

