>Kısa Kısa

>

  • Son sarhoş vakasından sonra tiyatroya gitmekten tırsıyorum…

  • Birkaç gündür defter geçirmekle meşgulum. O sırada odanın sessiz olmasından nefret ettiğim için TV’yi açık bırakırım hep. Bir şarkı çalıyordu “beybi beybi beybi oooo, beybi beybi beybi nooo!” diye, ne yumuşak kızın sesi diye düşünüyordum kiii… Erkekmiş lan bu! Yani erkek dediğim, Justin Timberlake’in yeni çıktığı hallerinden bin beter. İnternetten baktım 94lüymüş?! Biraz büyük gösterse yine tamam dersin ama bildiğin safi sübyan. MTV “ultra genç star” olayının bokunu çıkardı bence. MTV demişken MTV Türkiye beni gün geçtikçe daha çok sinir ediyor. Fotoğraftan durumun vehametini anlayabilirsiniz.

  • Bugün yine okula gidemedim. Mide bulantısı başa bela. 5 dersin 4üne giremedim, haftaya da quiz var. Yorum yapmak istemiyorum kendim için…

  • Burayı günlüğe çevirmekten nefret ediyorum ama bazen de kendi kendime konuşmaktan daral geliyor:D Evet maalesef böyle. Dışarıda o kadar konuşamayan ben, hep kendimle konuşurum. Ne işe yarıyorsa?

Sonradan eklenen not: Celebrity sitesi fotoğrafın içine etmiş, pardon. Örnek gösterelim dedik rezil olduk be.

This entry was posted in gunce. Bookmark the permalink.

4 Responses to >Kısa Kısa

  1. C3Moi says:

    >evt aynı bende senin gibiyim so konusma konusunda…

  2. >tek değilim demek ki🙂

  3. cul (R) says:

    >justin timberlake'e laf atmissin :(cok kirildim, insanlar gencken sesleri oyle olabiliyor ne var yani😛

  4. >ee şimdi doğruya doğru :p

Leave a Reply

