>Bibi oldum

>Boyu 49 cm, tamamı 3 kilogramlık bir “şey” insanı nasıl bu kadar mutlu edebilir?

Abimin Bakü’de olması nedeniyle ne düğününü, ne eşini, ne bebeğini görememiştik. Eşi ve bebek Gelibolu’ya gelince biz de buraya geldik ve büyük buluşma! Kan çekiyor derler ya, tam öyle bir durum bu. Gerçi benim gibi neredeyse şeffaf denecek kadar beyaz bir insanın bu kadar esmer bir yeğene sahip olması garip ama… Bibi (hala) da oldum sonunda!

P.s: Blogumu eski haliyle aynen devam ettirmeye karar verdim. Yazmak bana çok iyi geliyor.
This entry was posted in minik kralice. Bookmark the permalink.

6 Responses to >Bibi oldum

  1. C3Moi says:

    >böööööööööööö 2. foto için🙂

  2. cul (R) says:

    >cok guzel bisey bu =)allah anali babali, mutlu buyutsun..ilk fotoda kocaman sapkali meksikalilara benzemis, biyiklari eksik sadece =)

  3. >Bir kız bebekten bahsettiğimiz için, umuyorum ki bu cümlen evrenin bir yerlerinden duyulmamıştır; büyüyünce ah edebilir :p

  4. cul (R) says:

    >tanrim! geri aliyorum bibicim😀

  5. >kendisine ileteceğim :p

Leave a Reply

