>Kilitbahir Kalesi

>

Fatih Sultan Mehmet’in Çanakkale Boğazı’nı kontrol altında tutabilmek için yaptırdığı Kilitbahir Kalesi’nden görüntüler:
Şu merdivenlerin tepesine çıkıp bakarsanız anlayabilirsiniz nasıl kontrol altında tuttuğunu… Bütün boğaz ayaklar altında.
This entry was posted in gezi. Bookmark the permalink.

10 Responses to >Kilitbahir Kalesi

  1. C3Moi says:

    >kaleyi sabahtan beri kilise okuyorum ne kilisesi ya derken çaktım olayı

  2. Rabbit says:

    >istanbula gittiğimde gezicek bir yerim daha oldu=)

  3. >istanbuldan sonra nereden baksan 4-5 saat daha yol gitmen gerekecek ama🙂

  4. Rabbit says:

    >evet boğaz diyince psikolojik olarak istanbul geldi aklıma, ki orda kocaman ÇANAKKALE BOĞAZI yazıyor, teee alam ya kusura bakma baştan sağma okumuşum gibi olmuş:/ o zaman çanakkale'ye gittiğimde bir daha ki sefere artıkın:)

  5. >Eh tabii sen de haklısın, bir cümlede hem Fatih Sultan Mehmet hem de boğaz geçince insanın aklına tek bir şey geliyor, resmen bütünleşmiş kafamızda :))

  6. cul (R) says:

    >su an hatirladim ki ben de buralarda cok dolastim sicaklarda =) ama daha onceden..duymalarla ilgili sorunum var, gorunce daha iyi hatirliyorum :Dmerdivenlere cikmistim, gercekten yorucu :Dcantali resmi de beklerdim burada acikcasi😉

  7. >Blog fotolarında özneye yer yok güliş, biliyorsun :))Ben de daha önce gelmeme rağmen hiç içine girmemiştim niyeyse. Bu sefer denk geldi, fotoğraf da çekmişken yayınlayayım dedim.

  8. cul (R) says:

    >beni desifre etmen super olmus😀

  9. >bişey olmaz, ben de deşifre oldum artık :p

Leave a Reply

