>Frida Kahlo

>Bazı ressamlar var tablolarına bakarken içimin gittiği. Genellikle sürrealizmden hoşlansam da Frida Kahlo bu çizginin dışında kalıyor. Onun yaşamı bana hep kendimi hatırlatıyor, bu kadar yakın hissetmemin sebebi de bu galiba.

Hayatını oturup anlatmayacağım burada tabii ki, hakkında bir sürü bilgi var internette. Ama bugün nedense sürekli onun resimlerini inceleyip duruyorum, buraya da yazasım geldi. Üf hüzün çöktü yine bana.
This entry was posted in frida kahlo. Bookmark the permalink.

2 Responses to >Frida Kahlo

  1. Rabbit says:

    >hakkındaki filmi izledin mi diye sorucam ama muhtemelen izlemişsindir.(izlediğini varsayarak) "güzel" yansıtmış mı sence film?

  2. >Benim izlediğim filmler o kadar sayılı ki.. Kendim kadar sinema dünyasından uzak birini tanımıyorum😀 Vizelerden sonra fırsat bulup anca izlerim, o zaman yazarım buraya görüşlerimi🙂

Leave a Reply

