>Bugün ben

>Bir de şöyle bir karar aldım. Bazen insanın içinden gelenleri anlatmasının tek yolu birkaç mısra olabiliyor. Benim mesela ruh halime göre her gün değişen şarkılarım var, arka arkaya 20 kere dinleyebilirim konuşmak yerine. “Bugün ben” etkiketiyle yayınladığım bütün şarkılar bu duruma ithafendir.


“Can’t stop now don’t you know?


I ain’t never gonna let you go.
Don’t go.


Said he was a killer,
Now I know it’s true.”
 
Nouvelle Vague-Don’t go

This entry was posted in Bugün ben. Bookmark the permalink.

2 Responses to >Bugün ben

  1. Rabbit says:

    >aynı şey bendede var tüm gün dinlediğim bile oluyor:S, bazen şarkılar konuşmaktan bin kat iyidir. kısa ve özdürler

  2. >Bence de öyle, bundan sonra böyle kayıtlara devam.

Leave a Reply

