>Bir bilmecem var çocuklar

>Birkaç gündür fırsat bulup da yazamadım, bugün de okula gitmeyip Gelibolu’ya geldim. Direksiyondayken birden gözlerim acımaya başladı, tek şeritli bir yol olduğu için duramadım resmen önümü görmeye görmeye gittim bir süre; nasıl yaşlar akıyor gözümden… İlk fırsatta babama verdim arabayı ama eve gelene kadar öyle geldim. Hani dışarıdan birisi görse başıma bir şey geldi zannedecek, o derece. Hala gözlerim acıyor, ne olmuş olabilir?

Ayrıca 100 kişi olduğumuz da gözümden kaçmadı, mutlu oldum birden🙂

This entry was posted in gunce. Bookmark the permalink.

10 Responses to >Bir bilmecem var çocuklar

  1. >Çok geçmiş olsun. Tozlu bir ortamda bulunduysan mikrop kapmış olabilir, ben de bir defasında iki gün açamamıştım bu sebepten gözlerimi, ılık çay kompresi çok iyi geliyor.

  2. >Teşekkür ederim. Bilmiyorum ama bir anda olması çok şaşırtıcı. Ilık çayı deneyeceğim, sağol🙂

  3. Modafobik says:

    >Ov geçmiş olsun!:/ Umarım düzelmiştir?

  4. >Teşekkür ederim, hala bir tuhaflık var gözümde. Acımıyor da bir tuhaf işte, uyuşukluk gibi anlatamayacağım bir his🙂

  5. Rabbit says:

    >geçmiş olsun yahu:S

  6. Anonymous says:

    >Bence beni özlediğin aklına geldi ve gözlerim kamaştı. Engel olamadın kendine.

  7. Profösör says:

    >Belki Çanakkale şehitlerinin hüznü kaplamıştır yüreğine…

  8. >Bilemiyorum ne olduysa oldu artık, bugün daha iyiyim. İyi dilekleriniz için teşekkür ederim🙂

  9. Profösör says:

    >Bu arada biloğun gayet güzel. takipteyiz.

Leave a Reply

