>Frida Kahlo: Aşk ve Acı

>

Frida Kahlo’yu kendime benzettiğimi söylemiştim daha önce. Rabbit’in önerisiyle “Frida”yı izleyecektim ama olmadı, ben de gittim kitabını aldım ve ne kadar haklı olduğumu anladım. Aldım demişken; AKMAR pasajından 1. el diye aldım ben bu kitabı. Acele olduğu için incelemedim ancak eve gelince 2. el olduğunu fark ettim. İnternetten araştırınca da 1. eli bile 12 TL’ye satılan bir kitabı 2. el olarak 12.5 TL’ye aldığımı gördüm! Her zaman ucuz oluyor diye gittiğim Akmar’dan böyle bir kazık yiyince bir daha oradan hiçbir şey almamaya karar verdim. 3-5 TL cebe atmak için sürekli müşterilerinden birini kaybetmiş oldular.

Son olarak bir Frida Kahlo klasiği:

Diego başlangıç.
Diego yapıcı.
Diego bebeğim.     
Diego ressam .
Diego aşkım.
Diego “kocam” 

Diego arkadaşım .
Diego annem .
Diego ben.
Diego evren.


Benzerlik içindeki farklılık .


Ben kime “benim Diegom” diyebilirim?


O hiçbir zaman ve hiç benim olamayacak.


O kendine aittir.

This entry was posted in frida kahlo, kitap, sinir ve ötesi. Bookmark the permalink.

7 Responses to >Frida Kahlo: Aşk ve Acı

  1. Modafobik says:

    >Ben de merak ettim şimdi izleyeyim bi filmi (:

  2. Profösör says:

    >Demek ki biz de Akmar pasajına gitmemeliyiz..

  3. >Modafobik; izle, bana da anlat :pProfösör; aslında daha önce hiç böyle bir şikayetim yoktu hatta çok memnundum oradan ama bu olandan sonra almayı düşünmüyorum şahsen, şimdi yönlendirme yapmış olmayayım🙂

  4. femida says:

    >izlediğimde kavrayamadığım beni çok şaşırtan filmlerden biridir frida, ilginçtir gerçekten.filmide izlemelisin bence

  5. >İzlemek isterim ama fırsat bulmak lazım🙂

  6. >frida'yla ilgili yazınızı keyifle okudum. bizim pasajda yaşadığınız terslik için üzüldüm. bunun bir kaza olduğunu ve tekrar gittiğinizde düzeltileceğini düşünüyorum. bence pasajımıza gelmeye devam edin. biz orada 50 kitapçıyız. cezayı hepimize birden vermeyin. ayrıca pasaj adına size bir çay borcum olsun.

  7. >İlgilenmeniz ve bu yorumu yazmanız ne hoş. Teşekkür ederim inceliğiniz için🙂

Leave a Reply

