>Mayıs

>Mayıs her zaman bir şeylerin uyanışına işarettir benim için. Nisanın soğuğunu alır götürür, haziranın sıcağını getirir…

Ben ne kadar hevesliysem temmuz sıcağına, o temmuzu uzaklaştırırdı yanından. Hiçbir zaman ne çok soğuğu hissettim, ne de çok sıcağı. Hep ikisinin ortasında bir yerlerde ama mutlaka sıcak.

Sonra bir gün geldi, sanki gerçekler değişti. Gerçeklerin değişmesi hisleri de mi değiştirir? Özün değişmezse hayır. Kafandaki mayıs imgesi kalır, gerçeğiyse uçar gider.. Sen hep zihnindeki sıcak mayısı özlersin, soğuğundan nefret edersin…

Bugün 12 mayıs, düşlerin doğduğu gün. Benim özüm değişmedi, imgelerim olduğu yerde. Huzurluyum çünkü artık mayısın iki yüzü uzaklaştı. Mutluyum çünkü bugün 12 mayıs, benim bahar bayramım.

This entry was posted in gunce. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

