>14.05.2010

>Derste sıkıntıdan patlarken eline bir kağıt alıp sağdan soldan duyduğu cümleleri kağıda döken G.nin ve benim oluşturduğum karmançorman yazı:

“Mükemmel bir fizik dersi. Hoca koptu durmak bilmiyor. Güli: “Allah’ın yanına geliyorum!” demekte. S. de dinliyormuş gibi tahtaya bakıyor. Off adam kendi kendine takılıyor. M. de telefonla meşgul. Şimdi S. bloguna yazmalı bunu diye bir fikir verdi Güli. Cinali! Tırnaklarını yeme S.! Yeter çok sıkıldım. Beynime glikoz kaçsın artık yeteeerrr! Neee Selenoid (kalp yapıyor burada)  En sevdiğimiz konu. Mıknatıs gibi davranmış demek. Bobinden korkmamak lazım. Ay hala bobin diyor. 12’de bitirecek kesin. Saat 11:21 şuan. Tanrım nasıl geçecek?

Tavuklara ışık tutarsak çiftleşirler. Ayrıca yeni liseliler çok şanssız. Nerde o eski sayısalcılar… Bir yolu integre edersek tek bir yol kalır. Ankara yasası. Amperé’miş. “

This entry was posted in ilginc. Bookmark the permalink.

4 Responses to >14.05.2010

  1. Leah says:

    >Bugün okula gitmedim eğer gitseydim 3 saatlik eğitim dersinde naapcağımızı şaşırıp yeni oyunlar oynardık kesin. Millet xox oynar ya da sos biz xos falan oynamaya başladık. Nasıl oluyo diye sorma valla bi şekilde oluyo ben de bilmiyorum😀

  2. Rabbit says:

    >bizde böyleydik ya lisedeyken off off kendimi gördüm bu satırlarda

  3. Hayalbemol says:

    >Karmançorman yazıyı okuyunca, gerçekten canınızın sıkılmış olduğu anlaşılıyor :)))

  4. >Leah; siz oyuna resmen level atlatmışsınız :)) nasıl oluyor bana da öğret belki vakit geçer :pRabbit; ya ben lisedeyken öss'nin verdiği gazla gayet ders dinleyen bir öğrenciydim😀 üni.de gaz verecek bir şey olmadığı için bu hale geldim sanırım :pHayalbemol; o 4 saat nasıl geçti anlatamam, okuldan soğudum yahu🙂

Leave a Reply

