>Devlet eliyle doğa katliamı

>

Aslında çok bir şey demeye gerek yok, resimde her şey anlatılıyor… Artık Türkiye’de bakanlıkların ne işe yaradığını ciddi ciddi düşünmeye başladım. Bununla siz ilgilenmezseniz kim ilgilenecek acaba?

This entry was posted in sinir ve ötesi. Bookmark the permalink.

4 Responses to >Devlet eliyle doğa katliamı

  1. asmabahce says:

    >ahh bir bilsemmm! hasankeyf bi tarafta…

  2. >ben de hangi birini eleştireceğimi şaşırmış durumdayım..

  3. pelininstyle says:

    >Ya gecenlerde facebook statusum suydu:hergun biryeri kaybedecegimiz korkusuyla yasamaktan biktim artik!Hakikaten de tarihi eserleri yikiyor,ormanlari yakiyor,ne yaptigimizi bilmez bir haldeyiz.Oraya buraya mektup,email gondermekten helak oldum. biliyosun bir de ucuncu kopru meselesi var. ooof off

  4. >evet, ben de ama üçüncü köprü meselesinde ne kadar uğraşsak da çabalarımız sonuç vermeyecek gibi gözüküyor

Leave a Reply

