>Uyusun da büyüsün

>Size derdimi anlatabilmem için çocukluğuma inmem lazım. Benim babam uykuya aşırı önem verir. Deli gibi yorulsan da mutlaka 8 saati tamamlamalısın ona göre. Ben ilkokuldayken mesela akşam saat 8’de yatardım:D Dakika şaşmaz yani, bir evde misafir bile olsak bizi mutlaka içeri götürür uyuturlardı. Psikolojik durumumu bile uyku düzenimden anlayabilirsiniz, gece uyuyamıyorsam; gündüz çok uyuyorsam kesinlikle bir problem vardır. İşte ben böyle programlanmış uykuya alışınca 1-2 saat eksik uyusam insanlıktan çıkıyorum efendim. Beni öldür işkence et ama uykusuz bırakma.

 Misal; yarın sabah 9’da matematik finalim var… Genellikle böyle durumlarda sabahlanır değil mi? Yok işte ben uykusuz dolaşmaktansa o dersten kalmayı tercih ederim. Yetişebilmek için sabah 6’da kalkmalıyım. Dolayısıyla 10’da yatmış olmalıyım. Şuanda çalışmak için yaklaşık 3.5 saatim var. Çözemedim ben bu matematik problemini.

This entry was posted in gunce. Bookmark the permalink.

4 Responses to >Uyusun da büyüsün

  1. >ben senin gibi insanlara sinir oluyorum ahaha gerçekten şöyle şu saatte uyumalıyım yok şu kadar uyumalıyım saçmalık ya (aslında kendim uyuyamadığım ve uyuduğumda da yataktan çıkmak bilmediğim için şu an kıskançlıktan yazmış olabilirim bakma sen=)

  2. >eğer bir kere uykusuzken benim yaşadıklarımı yaşamış olsaydın emin ol daha beter olurdun🙂

  3. pelininstyle says:

    >Bizimkilerin de ogle uykusu deliligi vardi:))) Gerci simdi cok ariyorum o gunleri:)) haftasonlari severim mesela biraz kestirmeyi:)

  4. >vakit olduğu zaman bende de var o, hoop yatağa🙂

Leave a Reply

