>Soğukçeşme Sokağı

>Soğukçeşme Sokağı’na gelmeden önce başka bir şey anlatmam lazım.

Biz lisedeyken (sanırım seçim dönemiydi) Kadir Topbaş’ın dağıttığı öğrenci ajandaları vardı. İçinde İstanbul’un ünlü mekanları, tarihi yerleri vs. hikayeleriyle fotoğraflarıyla anlatılıyordu. Seneleer önce elime geçen bu ajanda benim üniversitede yoldaşım olmuştu diyebilirim:p Uzun bir yol geldiğimden dolayı tek tek defter taşıyamazdım doğal olarak, not alacağım ne varsa içine yazardım. Sıkıldıkça da içindeki yazılara resimlere falan bakıp eğlenirdim.

İşte sayfaların birinde bu Soğukçeşme Sokağı da vardı. Aaa ne güzel falan derken, sevgili G.ciğim “Nasıl ya sen hiç gitmedin mi oraya?” diye pek bir şaşırdı. Oysa ki bilse ben Florya’nın şehirden uzak ortamında dünyayı Galatasaray tesislerinden ibaret sanarak yaşamışım 4 sene.

Neyse konumuza gelelim. Ben nihayet Soğukçeşme Sokağı’na gidebildim.😀

Ve meşhur İstanbul Kitaplığı:

This entry was posted in gezi. Bookmark the permalink.

2 Responses to >Soğukçeşme Sokağı

  1. Abra_ says:

    >Boşuna dememişler bilmemek değil, öğrenmemek ayıp diye.

Leave a Reply

