>Bir varmış bir yokmuş

>Didim’e gelince kendimi öyle bir karmaşa içinde buldum ki. Evin çoğu kısmı değişmiş, her yerde inşaat pislikleri ve tabii ki 9 ay kapalı kalmasının etkisiyle bulduğum kocaman ölü sinek böcek kelebek türevleri! Zaten babamın gezme merakı yüzünden İstanbul-Didim 3 gün sürdü, 3 gün de temizlik desen… Evde internet olmadığını da düşünürsek! Sanırım bir süre daha bloga uğrayamayacağım.

This entry was posted in gunce. Bookmark the permalink.

2 Responses to >Bir varmış bir yokmuş

  1. C3Moi says:

    >Didim mi ah ah şimdi atlayıp gelesim var nede olsa 45 dk😛

  2. >İzmir miydi? İnternetten o kadar koptum ki hatırlayamıyorum şuan🙂

Leave a Reply

