>francesca geri dönerse

>

Kimse yok mu buralarda yahu!
Geri dönüş zamanı…
Bundan sonra hep buralardayım, kafanızı şişirmeye devam!🙂
Ufak bir özet geçecek olursak:
İki ayın çoğunu Didim’de geçirdim. Bu ağaç her sene özenle fotoğraflarını çektiğim ağaç… Çocukken anlatılan efsaneler vardır ya, bu ağacın ne hikayeleri yoktu ki… Geceleri en korkulu noktalarımızdan biriydi kendisi😀
Arada bir Ayvalık, Burhaniye gezintisi oldu. Meşhur bir kaynakları var, Düdüklü Suyu. İlk duyduğumda kahkaha atmama sebep olmuştu ama şaka değil, cidden var Düdüklü Suyu Çeşmesi:
Oradan bir teyzenin yorumuyla olay şu: “vallahi bu su herkesin düdüğünü öttürüyor, gazdan ölüyorum!”
Dönerken Foça’da biraz gezinti yaptık, orasıyla ilgili detaylı şeyler anlatacağım daha sonra; bu da dipnot olsun.
Ve şimdilik Gelibolu’dayım. İstanbul’a dönmeyi bekliyorum dört gözle. Kitaplarım, sergilerim, müzelerim… Özlediğim ve planladığım o kadar çok şey var ki!
İki hafta sonra okulun açılacak olması bunlardan biri değil tabi…
This entry was posted in gunce. Bookmark the permalink.

8 Responses to >francesca geri dönerse

  1. Leah says:

    >Lan sanki okul hiç açılmıcak gibi geliyodu ya. Yaz okuluna da gidince insanın nevri dönüyo hay lanet :/Didim beni bu sene pek memnun etmedi, gerçi gittiğim sıralarda ben hayatımdan zerre memnuun değildim ama😀

  2. >Valla ben de, okulsuzluğa o kadar alıştım ki şimdi 3 saatimi metrobüste geçirecek olmak çok acı geliyor :(Didim bu sene çok boştu da ondandır. Ben de pek memnun değildim hayatımdan, hem de aynı sebepten ama gözlerimi kapattım Leah, sen de öyle yapmaya çalış🙂

  3. pelininstyle says:

    >Ya bisey soylicem o agacin fotosunu Didim'de Vettur'da mi cektin?

  4. >Yok burası Didim'in merkezinde değil, Fevzipaşa Mahallesi diye geçiyor; Didim'le Akbük'ün ortasında bir yer🙂

  5. pelininstyle says:

    >Cocuklugum Didim'de gecti benim de:))) Ayni boyle bir keciboynuzu agaci vardi. Tepesinden inmezdik. Ne sirlar,ne saklambaclar neler neler gordu:) Bir an o mu o mu o mu dedim:))Akbuk de cok guzeldir:) Arkadaslarim vardi orda:))

  6. >İkisi de güzel tabii ama 17 sene arka arkaya gitmek çok sıkıcı olabiliyor… Çocukken aynı durum bizde de vardı, keçiboynuzu toplayacağız diye azar işitmedik ailelerimizden, sanırım burada çok yaygın bir ağaç🙂

  7. Unicorn says:

    >hangi sergiler?hangi müzeler? bilmek isterim😉 gitmek isterim🙂 sevgiler….

  8. >Şimdiik aciliyeti olan İstanbul Modern'de Body Worlds ve Hüseyin Çağlayan, Sakıp Sabancı Müzesi'nde Efsane İstanbul,Borusan Müzik Evi'de madde ve ışık sergileri var. Gezdikçe bloga yazarım zaten, siz de ziyaret edersiniz🙂

Leave a Reply

