>13 Eylül 2010

>Bir arkadaşımdan duymuştum: “13 eylülde uyanmak istemiyorum.”

Aynı duyguları ben de hissediyorum. Buraya politik şeyler yazmak istemiyorum, dün hiç içimden gelmedi bile bloga oturmak. Neler olacağını kestiremiyorum, çok sıkıcı çok.

This entry was posted in sinir ve ötesi. Bookmark the permalink.

10 Responses to >13 Eylül 2010

  1. mergiz says:

    >her yerde kendi adamları, kendi anayasaları… insanlar nasıl bu kadar kör olabiliyor gerçekten şaşırıyorum. uyanmayacaklar da asla..

  2. ifritim says:

    >dün sonuçlar açıklandıktan sonra değişen surat ifadem hala düzelmedi… korkuyorum

  3. >ben evet diyenlerden çok, "hayır"ı savunup sandığa gidip oy kullanmayanlara kızdım. konuşmak kolay ama eyleme gelince kimsede tık yok..

  4. Emre says:

    >http://www.facebook.com/photo.php?pid=260345&id=134524633237719&ref=fbx_album bu resme bakın, asıl amaçlarını göreceksiniz. apo affedilecek. zaten son yıllarda sürekli tsk hedef alındı. Aziz Nesin'in söylediği Türk milletinin %60i aptaldır sözü referandumda ifadesini buldu. Benim en büyük korkum Irak gibi olmamız :((((

  5. burkan says:

    >çokmu çok oluyolar artık…

  6. >sözün bittiği noktadayız artık valla.

  7. D!mple Rock says:

    >olduramadık. olduramadık.gerçi bu kadar koyun, bu kadar masabaşı hayırcısı sandık başına gelmeye gelince koca totolu ve hayır demeyş öğrenememş insan varken oldurmak ne kdr mmkündü?

  8. >ben de en çok onlara kızıyorum işte. ya konuşma ya da faaliyete geç değil mi?evetçiler en azından düşündüklerii eyleme döktüler.

Leave a Reply

