>Mimlenmişim kii

>Sevgili Mia Wallace beni de mimlemiş.İlk defa mimlendiğim için nasıl başlayacağımı bilemedim hehe:) Mim konusu ise: istediğiniz bir kişiye mektup yazın. Mektup yazacak bir blogger bulamadım, hadi dedim ben de değişik bir şey yapayım; kendi çocukluğuma mektup yazayım…

Minik Selen;

Benden bir hayli küçük olduğun için mektubum tavsiyelerden ibaret olacak. Bu söylediklerimi büyüyünce anımsayacaksın ama umarım iş işten geçmiş olmaz kuzum.

Ne kadar çok sessizsin böyle, bu kadar suskun olmak iyi değildir. Bir kitaba başlayınca kendinden geçiyorsun, etrafındakileri unutuyorsun. Daha sonra insanlarla aranda duvarlar oluşabilir bu huyun yüzünden. Ayrıca biraz fazla hayalperestsin, o kadar çok hayal kuruyorsun ki bazen gerçekleri unuyorsun. Hayallerinle kıyaslayınca yaşadığın hayat sana çok sıkıcı gelebilir, gerçekleşmezse üzülürsün hem…

Annenle baban sana çok garip geliyorlar değil mi, 50 yaşında olduğunu düşünemiyorsun hiç. Unutma bir gün sen de onlar gibi olacaksın, hep 10 yaşında kalmayacaksın. O zaman geldiğinde yaptığın hiçbir şeyden pişman olmaman dileğiyle.
                                  
                                                                 Sevgiler,
                                                                 Selen Ablan🙂

Ve ben de Leah, pelininstyle, Modafobik, C3Moİ’yi mimliyorum. Hadi bakalım.

This entry was posted in Mim. Bookmark the permalink.

9 Responses to >Mimlenmişim kii

  1. dedimdi says:

    >çok iyi fikirmiş çocukluğuna mektup yazmak!belki gerçek olmuyor, ya da olmayacak gibi bir hisse kapılıyoruz ama yine de vazgeçmemek gerek hayal kurmaktan.. hayallerimiz de olmasa yaşadığımız kasvetli dönemlerde nasıl iç huzurumuzu sağlayabiliriz ki? diye düşünüyorum(:

  2. >ama tamamen hayallerle de yaşanmıyor ki.. illa ki hayalkırıklığı yaşıyorsun. ama huzur verdiği konusunda sana katılıyorum, dedimdi🙂

  3. Modafobik says:

    >Çok yaratıcı yaa bayıldım🙂 !

  4. >Teşekkürler Modafobik, sıra sende🙂

  5. burkan says:

    >çocukluk saflığını kaybetmeyen adama büyük adam denir:D sevgiler selen..:D

  6. >Bu lafı üzerime alınıyorum Burkan?🙂

  7. >Çok hoş olmuş ya :)Tavsiyelerini sıralarken "Annen paraları şurda saklıyor. Hayır zaten almazsın ama bi söyleyim yinede" falanda diyecekmişin gibi hissettim bir an… :))"Hani sen X kişisinden hoşlanıyodun ya.Boşver hoşlanma… Ölüyo o 2 sene sonra" :))Eline, yüreğine sağlık, çok hoş olmuş…

  8. >Hayalin Derinlikleri; aslında senin dediğin gibi yazmak istiyordum da çok detaya girersem sıkılınabilir diye düşündüm… Teşekkürler🙂

Leave a Reply

