>Body Worlds

>Aylar sonra ben de nihayet Body Worlds’e gidebildim, içime dert olmuştu artık!

Fotoğraftan anlaşıldığı üzere hepimiz kan, kemik, sinir ve bilimum fiziksel dokulardan oluşuyoruz. Bana kalırsa serginin vurguladığı en mühim şey bu.
Mesela normal şartlarda seksi sayılabilecek bir duruş bu. Ama gördüğünüz gibi özellikle erkeklerin uğruna ne savaşlar verdiği bedenler kas ve kemikten ibaret!
Çıktığımda ilk düşündüğüm şey:
Ölünce ben de böyle olacağım…
Bir hiçlik hissi oluşturmadı mı bu sergi sizce?
This entry was posted in gezi, sergi. Bookmark the permalink.

8 Responses to >Body Worlds

  1. mergiz says:

    >allahtan aralık ayına kadar var daha. ben de bu sergi istanbula geldiği ilk günden beri gitmek istiyorum ama bi türlü gidemedim. hiçlik hissinden çok hayranlık oluşturdu bende desem?

  2. >İşte duygulardan, amaçlardan yoksun insan sadece bu et, kas ve sinirden başka bir şey değil. Benim gözümde yani. Ayrıca bi kaç cm kalınlığındaki derimizin sakladığı ne çok şey var. Şaşılası geliyor gerçekten insana. Bu tür görüntülere pek dayanıklılığım yoktur aslında. O yüzden tıp öğrencisi değilim.Hiçlik mi bilmiyorum ama garip bir his yaşattı bana :))Sevgilisinden yeni ayrılmış ve kendini bir türlü o duygulardan kurtaramamış biri için faydalı resimler olabilir. Serigye gitmesi ise daha etkili olabilir."Ya bunun için mi bu kadar üzülüyomuşum ben yaa" tarzında :))Şaka yapıyorum tabi ki. İnsan bu kas yığınından çok fazlası yoksa…Farklı duygular çağrıştıran bir paylaşım, eline sağlık.🙂

  3. burkan says:

    >bu sergidende anlaşılacağı üzere derinin insan yaşantısındaki ve psikolojisindeki yeri ve önemi tüm çıplaklığıyla gözler önüne serilmiş içide dışıda bir sözü tarih oldu:D:D

  4. >mergiz; bence de git mutlaka. hayranlık da uyandırıyor elbette, ama biraz daha fiziksel bir sergi olduğundan bende hiçlik daha ağır bastı. derisi tamamen yüzülmüş ve kurutularak bedeninden ayrılmış bir ceset vardı orada. beden ayakta duruyor, adamın derisini omzuna asmış.. onu görünce ne demek istediğimi anlayacaksın.Hayalin Derinlikleri; teşekkür ederim:) ya elbette öyle oluyor, hani hep derler ya "ölümden başkası yalan" insan o ruh haline giriyor :)burkan; hahah bu da değişik bir bakış açısı:D bazı insanların içini görmemeyi tercih ederim cidden :))

  5. MELEXY says:

    >Bende çok merak ediyorum ama çok etkileneceğimi düşünmüyorum ruhsal olarak :)Ama tıbbi açıdan merak uyandırıcı ve ilginç bana göre…

  6. >Ben de gitmeden önce öyle demiştim valla🙂 Tabi insan biraz üstünde düşünüyor ister istemez

  7. >geçenlerde oda arkadaşıma söyledim gidelim diye. gülmeye başladı. anlam veremedim. sonra anlattı. birkaç kişiyle karar vermiş gitmeye daha önceden. ama hep bir aksilik çıkmış, bir şey olmuş. göze alabiliyo musun dedi. tamam dedim. gideceğimizin bir önceki gecesi yurttan kovulup geceyi dışarıda geçirdim. lanet ettim sergiye😀 bugün de kapandı sergi, ben gidemedim😀 body worlds bana bunları hatırlatıyor😀

  8. >Hahah😀 Benim de fantastik olaylarım olmuştu sergiyle ilgili ama ben sadece sanatsal kısmını yazdım buraya :))

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s