>Madde ve Işık Sergisi

>

Kapkaranlık bir asansörden iniyorsunuz. Tam olarak karşınızdaki sahneyi yaşıyorsunuz, ancak etraf yeşil değil tamamen siyah. Derinlerden bir ses: “Hoşgeldiniz, Borusan Müzik Evi’nin 5. katındasınız. İsterseniz 6. kata çıkıp film gösterimini izleyebilirsiniz veya aşağı katları gezmeye devam edebilirsiniz.” diyor.

Kalabalıktan dolayı aşağı katlara devam ediyorsunuz. Her yerde böyle tuhaf görseller var. Bir kat daha aşağı inince insanın sinirini bozan bir sessizlik ve ses… Devam ettikçe insanı delirten sesler vardır ya, öyle bir ton. Havuzumsu bir görüntü; ne olduğunu anlayamıyorsunuz. Yaklaşık 15 dakika arkadaşımla bön bön baktıktan sonra fark ediyoruz ki; o ses camın üzerindeki incecik su tabakasında dalgalar oluşturuyor. Dalgalar loş ışıkla duvara yansıyor; bir MR görüntüsü gibi.
Tek kelimeyle: garip.
This entry was posted in gezi, sergi. Bookmark the permalink.

10 Responses to >Madde ve Işık Sergisi

  1. >Çok cezbeder öylesi mekanlar ve olaylar beni."Ayarlar" sekmesinden, algının boyutunu değiştirmek gibi…Çok hoş gerçekten, tatlı ve garip bir paylaşım🙂😉

  2. burkan says:

    >hakkaten garipmiş merak ettim:D

  3. >inanirsakolurbence; ilginç evet:)Hayalin Derinlikleri; benim de çok hoşuma gidiyor ancak bir anda öyle bir ortama daldık ki gerçekten ne olduğunu çözemedik :))burkan; git bence, ücretsiz bile🙂

  4. Modafobik says:

    >Aman Tanrım bu süper! :O

  5. >Modafobik; ee boşuna mı anlatıyoruz :p

  6. lady says:

    >"garip"ten daha doğru anlatılamaz bence de🙂

  7. Miyuki says:

    >Filme giremedim, ne oluyordu acaba?

  8. >Ben de giremedim, çok kalabalıktı sırayı bekleyemedim😦

Leave a Reply

