>Bir Cinayetin Psikanalizi

>Freud denince aklınıza gelir?

Cinsel teorem, bilinçaltı kavramı, psikanalizler?…


ABD’de işlenen bir cinayetin çözülmesiyle ilgili bir polisiye kitabının içine böylesine sindirileceği aklıma gelmezdi mesela.


Bir ipucu, bir psikanaliz öyküsü; bir delil, bir Freud bilgisi derken cinayet çözümleniveriyor…

Her polisiye kitabında olduğu gibi tahmin etmediğimiz bir şekilde.


Böyle kurgulardan hoşlanmayan beni bile heyecanlandırdı.


Bu arada rüyalarıma dikkat edip onlara göre kendime psikanaliz uygulamam da bonus oldu🙂

This entry was posted in kitap. Bookmark the permalink.

9 Responses to >Bir Cinayetin Psikanalizi

  1. mergiz says:

    >4 ay önce aldım ve bi türlü başlayamadım okumaya😦 bu post'u görmem iyi oldu, bu bana "artık oku!" diye verilen ilahi bi mesaj oldu😛

  2. hanifee says:

    >bende istiyorum, bende!!!

  3. Mia Wallace says:

    >kitap çok ilgi çekici. yakında alıcam!

  4. pelininstyle says:

    >Freud cok ilginc bir adam.bazen of bu da olmaz artik diyorum ama bence daha da derinlere insek kesin hakli cikacak:)

  5. >mergiz; bak evren senin okumanı istiyormuş gerçekten :))hanifee; al, oku; çok zor bulunacak bir kitap değil :)Mia Wallace; almalısın bence de, ilgini çeker diye düşünüyorum :)pelininstyle; bence çoğu tezinde haklı, biz biraz düz mantık düşünmeye alışkın olduğumuzdan ters geliyor, oysa ki objektif yaklaşınca söyledikleri doğru aslında🙂

  6. Telekinesis says:

    >Bende göz attım ama bunlar sistematik dünyada biraz zor gözüküyor.

  7. >Neler zor gözüküyor? Freud teoremleri mi?

  8. Telekinesis says:

    >Olaya vakıf olmakta zor betimleme yapmakta. Yine de cevap verme sorumluluğu nedeniyle kısaca deyineyim : Bilimsel bilgi mutlak gerçektir ama uygulama hayatı mühendisliktir.

  9. >O bakımdan doğru tabii, haklısın🙂

Leave a Reply

