>Ata Mezarlığı

>

Amacım Ata Mezarlığı’nın konusundan bahsetmekti ama gerçekten neresinden tutsam da anlatsam bilemedim. İnka Medeniyeti mi, Türklerle Almanlar arasındaki soy akrabalığı ve Ari ırkı meselesi mi, Zigguratlarla ilgili bilgiler mi… Bahsettiği şeyler o kadar ilginç ki bırakmak istemedim kitabı elimden. Yalnızca diliyle ilgili bir sıkıntı var kitabın, okurken bazen rahatsız ediyor gibi. Nasıl anlatılır bilemiyorum ama rahatsız ediyor işte. Dili biraz daha akıcı olsa, biraz daha aksiyon katılmış olsa yani mükemmel bir kitap Ata Mezarlığı. Çabuk sıkılmayanlar ve biraz tarih meraklıları için okunması gereken kitaplar listesinde.

This entry was posted in kitap. Bookmark the permalink.

5 Responses to >Ata Mezarlığı

  1. TuTsİ says:

    >Bak bunu kaçırmışım.bir an evvel alayım.

  2. >Al ama sıkılmazsın umarım:) Tarihe ilgiliysen sıkılmazsın da.

  3. TuTsİ says:

    >Herbirşeyle ilgilenipte sıkılmayan nadir yaratıklardan biriymişim yok sıkılmam ben.Sanada doktor hanımın kitabını tavsiye edeyim.http://ortayabunalm.blogspot.com/

  4. TuTsİ says:

    >İnanırmısın ?D & R larda yokb.köy tren istasyon üstüne baktım onlarda yok.birkaç kitab evi gezdim yok :(beyazit kaldı belkide kitap fuarını beklemeliyim orda bulabilirim.Merak saldı beni :*

  5. >Nasıl yahu, ya kalmadı ya da eskidi diye satmıyorlar artık.. Çünkü o tren köprüsünde vardı hatta carrefour ve tansaşta da satılıyordu geçen sene. Kaldırmışlar demek. Tüyap'ı bekle bence de🙂

Leave a Reply

