>Sakarya’da bir gün

>Geçen gün ders programıma baktım ve boş bir gün gördüm! Genelde sabah 10 gibi başlayıp akşam 5-6 civarında biten bu programda boş gün görmek benim için şaşırtıcı bir gerçekti… -bu programı bize layık görenlere de saygılar sunuyorum- Oysa ben alttan aldığım dersin programda gözükmediğini öğrendiğimde; Sakarya’daki arkadaşlarımı çoktan arayıp haber vermiş, hazırlıklarımı yapmış gezenti bir bağğyandım.

Tamamen öğrenci işi bir yolculuk oldu; Söğütlüçeşme’den trene binip tıngır mıngır gittim. Sürekli gidenler için çileden çıkartıcı bir yolculuk olsa gerek zira Pendik’e varmamız bile 40 dakika sürdü. Gebze civarında ayakta gitmek zorunda kalacak kadar kalabalıklaşan treni düşünürsek…
Merkezde dolaşacak pek yer yok açıkçası; minicik bir bölge orası. Ama kampüse bayıldım, her yer yemyeşil ve çok fazla geniş alan var. Çoğu bina daha yeni yapılmış zaten… Rektörleri bile gencecikti, bizim en genç hocamız bile daha yaşlı gösteriyor yahu🙂
Kampüs dışında gördüklerim içinde en güzel yer Ormanpark’tı bence. Çok doğal bir ortam oluşturulmuş, minik minik cafeler var içeride. Biraz naturel takılalım derken bir yerlerinizi böcek ısırmayacağı, her tarafınızın toprak olmayacağı bir yer yani🙂

Sakarya dolaşılacak bir yer, yaşanılacak bir yer değil bana göre. Şehir merkezi bile küçücük ve imkanlar çok kısıtlı. Ben olsam 1-2 ay yaşadıktan sonra sıkılır, taşınmaya falan kalkardım herhalde. Bugünlük benden bu kadar, şimdi Istanbul Design Week’e gidiyorum; raporum yarına.
This entry was posted in gezi, tatil. Bookmark the permalink.

8 Responses to >Sakarya’da bir gün

  1. Telekinesis says:

    >en azından istanbulun kalabalık ve trafik sıkıntısından uzak olacak. o yönden bakınca çekici.

  2. pelininstyle says:

    >Ay resmen gidesim geldi. Bir de ben tren yolculugunu cok severim:)

  3. >Gittim, gördüm. Çok sıkıcı. Tamam kalabalığı sevmiyorum, sıkılıyorum ama o kadarı da fazla bana.

  4. Metin says:

    >Ben geçen yıl Adapazarındaydım, gezilecek yer olarak Çark caddesi bence çok hoş, SAÜnün kampüsü ise geçen sene berbattı.bu yıl biraz girişteki ormanı adam etmişler🙂

  5. modanarsist says:

    >sakinlik iyidir dinginlik verir XDbu arada yorum için harf girme olayını kapatırsan daha rahat yorum yazabilcez böle çok zor oluyorr…… http://narsistmoda.blogspot.com/

  6. >Telekinesis; kalabalıktan uzaklık birkaç günde sıkıyor insanı ama…pelininstyle; hahah, git ama hemen geri dön yoksa cazibesini kaybediyor :pgirl with the red balloon; evet bana da fazla. diyorum ya gezmelik işte, uzun süre yaşayamam herhalde.Metin; evet güzel de çok küçük ya. 1-2 haftada her yeri öğrenirsin. ben kampüsü sevdim ya, kocaman güzel :)modanarsist; bunu hep unutuyorum söz kapatacağım🙂

  7. burkan says:

    >trenlere laf atma selena:D ayrıca kampüsteki o kafe güzelmiş beğendim darısı davutpaşanın başına artık:D

  8. >burkan; bence de, umarız davutpaşa da bir gün gelişecek, normal bir kampüs olacak🙂

Leave a Reply

