>Istanbul Design Week

>Ben yağmur yağacak diye çizmelerimi montlarımı giyerken hiç düşünmedim ki benim arkadaşlarım bu fuara tee İsveç’lerden, İzmir’lerden geliyor, bol bol gezmek isterler; terlemekten ölürüm converse rahatlığına muhtaç kalırım ama işte akılsız başın cezasını ayaklar çeker demişler!

Fotoğraftan anlaşılacağı üzere, köprüyü tırıs geçerek Pierre Loti’ye gittik.
Kilometrelerce yürüyüp tekrar fuar alanına vardıktan sonra bizi bu karıncalar karşıladı. Tabi yazın blog yazmadığım için bilmiyorsunuz, yazlıkta banyomuz öyle bir karınca işgaline uğradı ki kaç bin karınca öldürdüğümü bilmiyorum… Bu devasa karıncaları görünce ürpermedim değil!
Araba tasarımları:
Köprü tasarımları:
Dice Kayek koleksiyonu:
Mavi Jeans İstanbul t-shirtleri tasarım atölyesi:
Ve en beğendiğim şeylerden biri olan, kotlardan yapılmış puflar:
Bu da en beğendiğim oda tasarımı; 26 yaşındaki aktivist Danny Seo’nun tasarladığı tamamen “yeşil” oda:
Ve bir türlü kurtulamadığım Japonlar!
Okulların moda tasarımlarından en beğendiğim: (Marmara tabii ki, öhm öhm!)
Son olarak, günün ana fikri:
 
This entry was posted in sergi. Bookmark the permalink.

10 Responses to >Istanbul Design Week

  1. burkan says:

    >hızına yetişemiyoruz yani selena bi güzel sergi daha ve oturduğumuz yerden sergiyi gezmek teşekkürler:D

  2. >Ya senin bu tür paylaşımların çok hoşuma gidiyor ya francesca…Design Haftası, Jazz , şey pardın Japon festivali falan. Bir de resimlerle süsleniyor ki oh ne güzel🙂

  3. >burkan; hazır havalar da güzelken bol bol geziyorum işte fena mı🙂 rica ederim, yeter ki siz isteyin :pHayalin Derinmlikleri; çok teşekkürler, olumlu yorumlar aldıkça daha çok gidiyorum, daha çok yazıyorum ve daha çok fotoğraf çekiyorum :))

  4. Bellavista! says:

    >bu blogu çok seviyorum ben !!!!

  5. CEPAYNASI says:

    >sanal gezintiyi bile sevdim,orada olmak istedim:)teşekkürler ve sevgiler…

  6. >Bellavista! ; çok teşekkürler, takip edildiğini bilmelisin o zaman :)CEPAYNASI; aynı hissi verebildiysem ne mutlu bana, sevgiler🙂

  7. Modafobik says:

    >Malum Ankaradayım gdemiyorum:/ Ama sayende gezmiş kadar oldum yahu🙂 cidden büyük bir etkinlik olmuş

  8. >Büyük bir etkinlikti ama daha yapılabilecek çok şey vardı. Bir de güvenlik açığı vardı mesela, ama foyalar ortaya çıkmasın diye söylemicem :p

  9. >çok güzel şeyler vardır.. ben çok yakındım buraya ama gidemedim ya:/ millet nerelerden gelmiş ben burnumun dibindeki yere gidemedim.. bak şimdi dahada kahroldum kaçırdığım güzellikleri görünce :((

  10. >güzeldi cidden ama ne bileyim ben çok devasa bir etkinlik umuyordum, sandığım kadar değildi. artık seneye gelirsin Berra🙂

Leave a Reply

