>Öteki Kraliçe

>Philippa Gregory’nin kitapları bende sürekli yazar olma isteği uyandırıyor. Ne zaman bir kitabını elime alsam resmen komplekse giriyorum: “Ben neden bu kadar akıcı yazamıyorum?” , “Ben neden tek bir konuya yoğunlaşamıyorum?”

“Ne kurgulasam da böyle akıcı olsa.” diye kıvranıyorum resmen… Öyle ki o kocaman kitapların hiçbiri 3 günden fazla durmadı elimde. Her bir kitabı bittiğinde kağıt kaleme sarılıyorum, yazmaya başlıyorum. Oysa benim hikayelerim en fazla 10 sayfa sürüyor, nerede 600-700 sayfalık romanlar… 1 ay sonra okuduğumda beğenmeyip imha edilmeleri de cabası. Philippa Gregory, sen nelere kadirsin.

This entry was posted in kitap. Bookmark the permalink.

7 Responses to >Öteki Kraliçe

  1. neduk says:

    >Bloguma hoşgeldiniz. Memnun ettiniz. Neyi, nasıl yaptığımı incelemek üzere tekrar geleceğinizi umuyorum. Sevgiler.

  2. neduk says:

    >Ah birşey daha. Size fazla uğrayamazsam kusurma bakmayın. İtiraf etmeliyim ki anneniz beni daha çok cezbetti. Şimdi doooğru ona gidiyorum. Sevgiler.

  3. Bellavista! says:

    >bence bir gün gelecek ve ne kurgulasam da akıcı olsa demeden çok çok muhteşem bir şahseser dökeceksin buna inanıyorum ben🙂

  4. >Sayfanıza gelince okuduğunuz kitaplara baktım ; bir kaç ortak kitap okumuşuz:)Bir de Greenpeace üyesiyim bende.Bu yazınızda sözünü ettiğiniz yazarıda hiç okumamışım… yazınızı okuduktan sonra okumam gerek dedim.

  5. >neduk; evet ben de annemin blogunun daha çok ilginizi çekeceğini düşünmüştüm🙂 iyi yaptınız, sevgiler :)Bellavista!; bakarsın bir gün gazetede, bir keresinde "çok çok muhteşem bir şaheser dökeceksin" şeklinde bir yorum aldım bu sayede romanımı yazarak ödül aldım derim, güzel olmaz mıydı :))laleninbahcesi; blogunuzda gördüğüm kadarıyla tarihi romanlardan hoşlanıyorsunuz, Philippa Gregory bu konuda ustadır, memnun kalacağınızı düşünüyorum🙂

  6. uysalanne says:

    >okuduğunuz romanlardan benimde okuduğum ortak romanlar var .elime alınca bende dünyayı unuturum .yazmaktan vazgeçmeyin sevgiler ….

  7. >ne güzel, ben de öyleyim🙂 teşekkürler, sevgiler.

Leave a Reply

