>Bye bye adolescence

>Öncelikle bir önceki yazı için gelen yorumlar beni çok mutlu etti diye lafa başlamak istiyorum. Hiçbirini yayınlamayacağım ancak bir anda “hoop nereye?” şeklinde yorumlar almak moralimi biraz da olsa düzeltti. Karışık ötesi, hatta yılan hikayesi diyebileceğim konuda kararımı verdim, sonuca bağlanmasa da henüz. Burada anlatmam çok zor zira seneler süren bir olaylar dizisi. Aşk meşk meseleleri diyelim. Yine de her şey için teşekkür ederim.

Bugün benim doğum günüm. Hayatımda ilk defa bir sürpriz doğum günü kutlamam oldu. Gece uykusuz kaldığım için o kadar aptaldım ki, gözümün önünde hınzır hınzır plan yaptıklarını bile fark edemedim! Hep beraber toplanıp rapor yazma bahanesiyle beni G.ciğimin evine sürüklemeleri, salonun kapısının çat diye açılıp ardından en sevdiğim insanların çıkması “iyi ki doğduuuun” nidaları.. Bir hocamızın lafı olan; “Biz kimya mühendisiyiz, her şeyi yapabiliriz kızlaaar visual basic!” cümlesinin pastaya kazınmış olması bile fazlasıyla eğlenceliydi🙂 Sonra eve geldiğimde, babamın bir doğum günü klasiği olan “kebap-çiğ köfte-pasta” üçlemesiyle karşılaştım. (Biz buna doğu-batı sentezi diyoruz!) Bir anda pek bir mutlu oldum be blog. Ha üzüldüğüm olmadı mı, o da oldu. Koskoca bero dediğim adam kutlamadı mesela. En yakın arkadaşlarımdan biri de kutlamadı. Yine de 365 günün 364’ünde yanımda olan insanlara, 1 gün için kırılamayız herhalde di mi?

                                       Yaşlanıyorum😦

This entry was posted in gunce. Bookmark the permalink.

19 Responses to >Bye bye adolescence

  1. Modafobik says:

    >Doğum günün kurlu olsunnnnnnn! Nice nice senelere, sevdiklerinle sağlıklı ve mutlu, ve tabiki bizimleeeee!!! :))Umarım o mumları üflerken dilediğin şey gerçek oluuur, öptüm kocamannn🙂 keyifle kal!

  2. Leah says:

    >Doğum günün kutlu olsun fıstık, ne kadar güzel bi sürpriz olmuş böyle. en son 3 sene önce gördüm böyle bi sürprizi ben. İnsan mest oluyor valla. Bu güzel sürpriz seni sıkıntılarından uzaklaştırmıştır inşallah. Moralinin düzelmesine çok çok sevindim. mucuk :*

  3. >aaa yaşlanıyorum sayfaya hiç gitmemiş ,lütfen :)))yani 1 kişicikten birşey olmaz,benim doğumgünümü annem ve ablam dışında kimse kutlammıştı,o arkadaşlar,en yakınlarım vs vs vs…babam bile kutlamamıştı yao yüzdeeeen hiiiç takmayın bence francesca hanım🙂

  4. Haydins says:

    >Nice güzel yıllara..

  5. >Modafobik; tekrar teşekkür ediyorum canım, hep beraber🙂 Ah bir gerçek olsa dırınırırıdırırım :))Leah; sağol canım, mest oldum ki sorma. Ama uykusuzluğumdan olsa gerek sarhoş gibiyim ya:/ Uzaklaştım sayılır işte, mucuk :)çizimdefterinin çizeri; bazı yıllar benim de öyle oluyor biliyor musun, benim babam da unutmuştu bir keresinde ama nasıl trip attıysam artık istisnasız her doğum günümde kebap-çiğ köfte-pasta üçlemesi var :))Haydins; teşekkürler🙂

  6. mergiz says:

    >vuhuv!mutlu seneler bebek!

  7. 8ex-en8 says:

    >afedersin salatalık yiyerek şuan nice yıllara yazıyorum.hastayım vicksli halde kutluyorum. doğum günün kutlu olsun. unutmam bugünü artık. Neden yayınlamadı acaba sorusunu merak ettim. Acaba yorum yazmiim mi die kendime sordum..?

  8. Bellavista! says:

    >Hayır, yaşlanmıyorsun bebek yaş alıyorsun.. ve iyi ki doğdun iyi ki bu satırları okuyoruz biz… hep yaz hep nefes al bir yerlerde ve bize ulaş..

  9. >Hatırlatta bayramda elini öpmeye geleyim :))Ne yaşlılığı yahu. Yaşlılık değil, senelerin yaklaşımı diyelim biz ona ;)Önceki yazını görmemiştim.Başlığı olmadığından heralde. Yayınlanmıyacağını bildiğim halde yazdım onada bir şeyler içimden gele gele.Aşk meşk meseleleri karışık demişinde, karışık olmasa bi problem olurdu zaten. Ne olursa olsun gitmemelisin. Baştan yazmıycam argümanlarımı…Neyse… Daha nicee güzel senelere sevgili francesca…*Not: Jazz'cı japonlar imza toplar gerekirse gitme diye. Bürokratik problemler açma başımıza bak :))Bu arada visual basic…🙂 İyidir, güzeldir…😉

  10. >mergiz; teşekkürler bebek, hep beraber :)8ex-en8; geçmiş olsun & teşekkür ederim🙂 11.10 çok uyumludur benim doğum günüm zaten hehe. Yok, kendimi kötü hissettiren şeyleri uzun süreli hafızamda tutmak istemiyorum; dolayısıyla blogumda da.. Yakın bir zamanda yazı da silinecek, o yüzden güzel yorumlarınızı harcamak istemedim :)Bellavista!; zaten 2 günde vazgeçtim kapatma fikrinden🙂 çok teşekkür ederim canım, umarım seneler sonra hala buralarda haberleşebiliyor oluruz🙂 beni okumaktan zevk alan tek bir insan bile varsa ne mutlu bana..Hayalin Derinlikleri; ilerleyen senelerin limitini alınca sıfır oluyor ama😦 Yorumunu gördüm, teşekkür ederim tekrardan. Dediğin gibi karışık olmasa ayrı bir problem olurdu ama ben karışık işlerden hiç hazzetmiyorum, netlik en iyisi bence🙂 Sırf konsolosluğua işiniz düşmesin diye kapatmıyorum, kıymetimi bilin :p Visual Basic'le başım fena dertte ayrıca. Her cümleye tek tek cevap verince oldukça uzun oldu ama, teşekkür ederim son olarak!🙂

  11. burkan says:

    >yaşlandığın kısmına katılıyorum:D:D

  12. >Mia Wallace; teşekkür ederim :)burkan; tam psikolojim düzelmişken bu yorum hiç hoş olmadı!

  13. TuTsİ says:

    >Kaçırdığım çok şey var bunuda eklim affına sığınarak.Geçmiş yıllardan güzel geçsin yeni yılın.1 sonraki yıla dek güleç neşeli keyifli sağlık sıhhatli olur inşl.

  14. Baby Jeans says:

    >HAPPY LATE BIRTHDAY! :))insan bekliyor ama, özellikle yakın olduklarından, unutmasınlar, hatırlarsınlar istiyor. dikkat etmek lazım.benim hiç sürpriz doğumgünüm olmadı. inşallah bir gün olur :((

  15. >TuTsİ; umarım öyle olur🙂 çok teşekkür ederim :)Baby Jeans; evet tabii ki bekliyor ama büyük ihtimalle doğum günü sahibi olan kişi kadar önemsemiyor insan davranışlarını, sorun buradan kaynaklanıyor.. çok teşekkürler, inşallah olur🙂

  16. Unicorn says:

    >biraz geç de olsa mutlu yıllar dilerim🙂

  17. cul (R) says:

    >visualselom benim =) iyi ki varsin!

  18. >Sen de iyi ki varsın gülişim, teşekkürler tekrardan!🙂

Leave a Reply

