>Gelsin Mim’ler gitsin Mim’ler

>Sevgili Mia yine mimlemiş bizi. Mim konusu biraz ilginç, benim çok hoşuma gitti:

“Yaşadığımız tüm sıkıntıları geride bırakıp, sevmediğimiz insanlardan, yapmaktan daral gelen işlerden uzağa bir tatile gidiyoruz. Bizi yolcu etmeye gelmiş üstelik gıcık olduğumuz herkes. Alayına çalımlı bir bakış fırlatıp arabamıza bindikten sonra, geride kalanları çatlatırcasına müziğin sesini sonuna kadar açıp, tozu dumana katarak oradan uzaklaşıyoruz. Şimdi sizden istediğim, mimlediğim herkes bindiği arabanın resmini ve son ses açtığı şarkının adını, sözlerinden bir bölümü ve söyleyen solistin resmini yayınlayacak.”




Düşünsenize arabama binmişim, her şeyi geride bırakmış gidiyorum… Arka fonda çok çok sevdiğim Edith Piaf çalıyor. Hangi şarkısı mı? Elbette “Non, je ne regrette rien”! Yavaşça başlayan, gittikçe hızlanan, biraz şölen, biraz tören havasıyla devam eden ancak sözleriyle daha bir “lethe” havası taşıyan benim şarkım.
 
 
 

 
Türkçe haliyle yayınlarsak:
 
hayır, hiç ama hiçbir şeyden



hayır, hiçbir şeyden pişman değilim


bana yapılmış iyilikler ve kötülüklerin


hepsi aynı bana


hayır, hiç ama hiçbir şeyden


hayır, hiçbir şeyden pişman değilim


ödendi, süpürüldü, unutuldu


geçmişten bana ne.






anılarımı yaktım gitti


artık acı ve zevklerime ihtiyacım yok


aşklarımı tremololarıyla beraber süpürüp attım


sonsuza kadar sildim, elde var sıfır.






hayır, hiç ama hiçbir şeyden


hayır, hiçbir şeyden pişman değilim


bana yapılmış iyilikler ve kötülüklerin


hepsi aynı bana


hayır, hiç ama hiçbir şeyden


hayır, hiçbir şeyden pişman değilim


çünkü yaşamım,


çünkü zevklerim


seninle başlıyor bugün.
 
 
Son olarak da bindiğim araba:
 
 

“Lütfen sarsmayın beyefendi, saç tuvaletim bozuluyor!” diyerek🙂

 

This entry was posted in Mim. Bookmark the permalink.

9 Responses to >Gelsin Mim’ler gitsin Mim’ler

  1. Mia Wallace says:

    >hahaha çok güzel olmuş bence şarkı:) ve de mimi beğenmene sevindimm..🙂

  2. >Hahah cidden sen benden daha hızlısın Mia :))

  3. >Bu şarkıya bayılıyorum gerçekten. Harika…🙂

  4. 8ex-en8 says:

    >arabaya gülmek istiorum🙂

  5. >girl with the red balloon; ben de bayılıyorum :)8ex-en8; ne var yavaş yavaş gideriz işte :))

  6. burkan says:

    >ehliyetimi alıcam az kaldı selena bekle çok az kaldı:D:D

  7. >hahah bir türlü alamadın yalnız burkan kaç sene oldu el insaf🙂

  8. >ne şarkı di mi. özetlemiş insan olmayı🙂

  9. >Evet bence de, şarkının başından sonuna kadar bir yaşam döngüsü gibi zaten🙂

Leave a Reply

