>Bedri Baykam: "içim parçalanıyor"

>Boğazım başta olmak üzere vücudumdaki bütün organlar, eklemler, kaslar, kemikler-artık ne varsa- ağrıyor! Oysaki şu saatlerde Avrasya Maratonu’nda olmam gerekiyordu… Benim zavallı -en sevdiğim rakamlardan oluşan- göğüs numarama yazık oldu:

Her neyse asıl diyeceğim bu değil. Caddebostan Kültür Merkezi’nde Bedri Baykam’ın sergisi vardı, ona gittim cumartesi. Giderken bayağı zorlandım, çünkü caddenin en fıkırdaklı yerlerinden barlar sokağının yeni hali şu:
Nasıl beğendiniz mi? Sonbahar sağolsun, yağmurlar da bastırmış. Artık kaç aya biter kimbilir.
Sergiye gelince.. Ben birkaç fotoğraf çekeyim derken yanıma bir teyze geldi:
-Yalnız fotoğraf çekmek yasak hahah. Öğrenci misiniz yoksa?
-Evet?
-İşte öğrencilere yasak.
-Neden?
-Hahaha, şaka yaptım. Normalde yasak ama öğrencilere serbest. Çek çek öğrencilere serbest bıraktım. Hahah…
-?!?!
Bu diyaloğun ardından ne yapsam bilemedim🙂 Fırça izlerinden anlıyorum ki “içim parçalanıyor” temasına en uygun resimler bunlar. Sanki boyalar içindeki bir ruh halini temsil ediyor gibi, kalın kalın boya izleri var tuvallerde. Benim en beğendiğim tablo ise:

Aslında ben daha çok soyut resimden hoşlanıyorum ama bu tablo çok hoşuma gitti.. Ayrıca neredeyse tüm tablolarda bir minare vardı, bir ağacın ardından gözüken ya da uzaklardan beliren… İstanbul deyince nasıl ki camiler geliyorsa akla, Bedri Baykam’ın da aklına minareleri getiriyor olsa gerek İstanbul.

This entry was posted in sergi. Bookmark the permalink.

11 Responses to >Bedri Baykam: "içim parçalanıyor"

  1. mergiz says:

    >ahahahahdeli teyze😀 sdfghkjkhgj

  2. burkan says:

    >maraton konusunda yazık olmuş selocan bende açtım trt yi bakıyodum ilk 5e seni göremeyince şaşırdım:D:D şaka bi yana artık seneye kaldı:D bu arada sergi hakkaten içimizi parçaladı hele ki şu resimden sora:D

  3. Tjaala says:

    >gecmis olsun :))o teyzeye guldum :Dgecen ben de yasadim boyle bisi😀

  4. Modafobik says:

    >Ah o maratona katılmak ben de istiyorum ama malum Ankaralardayım hehe, seneye geliyim beraber katılırız! Ama birinci olmak şartıyle hehe🙂

  5. >mergiz; ben çözemedim olayı ya, deli olsa onu oraya görevli olarak oturtmazlardı heralde ama normal olmadığı kesin :))burkan; bana fahri birincilik verdiler haberin yok mu:p şaka maka şuan boğazım nasıl ağrıyor bilemezsin, yatıyorum sabahtan beri, iyi ki gitmemişim.Tjaala; teşekkür ederim, çok var etrafta ama böyle bir sergide yaşamak şaşırttı beni :)Modafobik; umarım seneye böyle yatak döşek hale gelmem! Her sene bir şey çıkıyor ve gidemiyorum nasıl sinir olduğumu bilemezsin, umarım seneye olur gideriz beraber :))

  6. Bellavista! says:

    >böyle ruh hastası kadınlar da nerden türüyorsa, bizi mi buluyor nedir. böyle bazıları bi de köhr köhr öksürüyor

  7. Mia Wallace says:

    >koptum resmen teyzeye :D:D

  8. >Bellavista! ; sorma gitsin, bana o kadar çok denk geliyor ki artık şüpheleniyorum valla :)Mia Wallace; şaşkınlığı atınca ben de zor tuttum kendimi fakat ultra sessiz bir ortamda olduğumdan çıkınca kahkahayı patlattım :pZeyn; sanırım🙂

  9. >Ayol yurdumda neler olmuş, bi haberim gazete vs bakmıyorum netten malum hep kötü haberler.

  10. >Öyle valla ya, haberlerden sonra saat 8 civarı herkeste bir asabiyet gözleniyor🙂

Leave a Reply

